728 x 90

قتل عام 67,

سوز و گداز رفسنجانی در برابر نوار صوتی آقای منتظری

-

رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت رژیم
رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت رژیم
رفسنجانی در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت رژیم به‌خاطر جایگاه مجاهدین و حمایتهای بین‌المللی از مقاومت ایران سوز و گداز کرد و گفت: «اخیراً شهردار پاریس نمایشگاهی از بازسازی صحنه‌های اعدام آن زمان برگزار کرده است که حمایت از این گروه در این مقطع، جای تعجب و تأمل دارد» . او این جمله را پس از واکنش وحشت‌آلود نسبت به انتشار سند صوتی آقای منتظری دربارهٴ قتل‌عام سال67 به زبان آورد. او که می‌داند به‌دلیل نقش مهمی که در آن جنایت هولناک داشته آماج خشم مردم است، با نگرانی در مورد انعکاس گسترده سند آقای منتظری گفت: «هدف اصلی دشمنان جهانی و داخلی در مقطع کنونی حمله به امام، مرحوم حاج احمد آقا و بیت محترم ایشان، انتقام از نقش و جایگاه بی‌نظیر امام است... باید هوشیار عمل کنیم و راه امام را به‌گونه‌یی تشریح کنیم که بدخواهان نتوانند سوءاستفاده کنند» .

لازم به توضیح است که در همین جلسه مجید انصاری از عناصر دفتر خمینی که از اقدامات جنایتکارانه‌اش در نوار آقای منتظری صحبت شده است، وحشت رژیم را از تبعات انتشار این نوار منعکس کرد و گفت: «احساس می‌شود توطئه‌ای پیچیده در سطح بین‌المللی در شرف وقوع است که سازمان (مجاهدین) به سازمانی مشروع مدنی معرفی کنند و باید از لحاظ فقهی و حقوقی در سطح بین‌الملل در مورد جنایات این گروه، کارهای بیشتری انجام شود».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/606585aa-adff-4e22-af18-a9c03ba54a9a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات