728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

ادامه درگیریهای باندی بر سر اجرای کنسرت: علی جنتی: هیچ کس نمی‌تواند برای این مجوزها محدودیت ایجاد کند

-

علی جنتی
علی جنتی
در ادامه درگیریهای باندی، علی جنتی وزیر ارشاد کابینه آخوند روحانی در واکنش به جلوگیری از برگزاری کنسرت در برخی شهرها از جمله مشهد گفت: «به هیچ‌وجه قصد عقب‌نشینی از مواضع خود را نداریم و با رئیس قوه قضاییه مکاتباتی را انجام دادیم تا موانع هر چه سریعتر از پیش‌ رو برداشته شود» .

وی روز پنجشنبه چهارم شهریور در جمع رسانه‌های حکومتی در اردبیل، در پاسخ به سؤالی در این باره گفت: «وظیفه اصلی وزارت ارشاد صدور مجوز برای کل اجراهای صحنه‌ای هم‌چون موسیقی، تئاتر و نمایش است و هیچ کس جای دیگری نمی‌تواند برای این مجوزها محدودیت ایجاد کند» .

وزیر ارشاد کابینه آخوند روحانی افزود: «عامل اصلی لغو کنسرتها در مشهد امام جمعه این شهر است که اجازه نمی‌دهد حتی کنسرت‌های سنتی و محلی نیز برگزار شود. … امام جمعه مشهد معتقد است که همه این شهر مکان متبرکه امام رضا است در حالی که ما معتقدیم شرایط غیر از این وضعیت بوده و باید اجازه برگزاری کنسرتها داده شود» .

پیش از این علی مطهری نایب‌رئیس مجلس ارتجاع گفته بود: «امام جمعه‌ها حق دخالت در امور اجرایی کشور را ندارند» .

آخوند علم الهدی، نماینده ولی‌فقیه ارتجاع در خراسان رضوی، اجرای کنسرت در سراسر کشور را مفسده خواند و تهدید کرده بود که قوه قضاییه اجازه نمی‌دهد جمهوری اسلامی، به کانون توسعه فساد و فحشا شود.

به دنبال آن، سخنگوی نیروی انتظامی رژیم مصوبه دولت آخوند روحانی در مورد کنسرت را رد کرد و گفت: «مأموریت پلیس درباره کنسرتها تغییری نمی‌کند و کمافی‌السابق انجام خواهد شد» .
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e4a1b497-4cc0-451d-9095-2d1ad7fda22c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات