728 x 90

بحران اقتصادى ايران,

اعتراف رئیس اتحادیه لوازم خانگی به رکود سنگین در بازار لوازم خانگی

-

اعتراف رئیس اتحادیه لوازم خانگی به رکود سنگین در بازار لوازم خانگی
اعتراف رئیس اتحادیه لوازم خانگی به رکود سنگین در بازار لوازم خانگی
رئیس اتحادیه لوازم خانگی استان اصفهان به رکود سنگین در بازار لوازم خانگی اعتراف کرد و گفت: «مردم امروز قدرت خرید ندارند و تقریباً در هر هفته ۳، ۴ مورد جدید به تعطیلی واحدهای صنفی ما اضافه می‌شود».

اکبر زادمهر که روز یکشنبه 31 مرداد با خبرگزاری نیروی تروریستی قدس موسوم به تسنیم مصاحبه می‌کرد گفت: «بازار لوازم خانگی هم‌چون اصناف دیگر درگیر مشکل رکود است، حتی می‌توان گفت ما بیشتر از بخش‌های دیگر بازار مسأله رکود را مشاهده می‌کنیم» .

وی با اشاره به این‌که وقتی بازار ساخت و ساز مسکن دچار رکود سنگین است، همه اصناف دیگر نیز درگیر این مشکل می‌شوند، افزود: «همه مشاغل به نوعی وابسته به ساخت و ساز است و زمانی که ساختمان‌سازی راکد باشد خانه‌ای ساخته نمی‌شود که مردم بخواهند آن را از لوازم خانگی پر کنند، مردم امروز قدرت خرید ندارند و این مسأله به‌روشنی در بازار دیده می‌شود».

رئیس اتحادیه لوازم خانگی استان اصفهان با اشاره به تعطیلی واحدهای صنفی فروش لوازم خانگی گفت: «بسیاری از واحدهای صنفی پروانه کسب ندارند و بعد از مدتی تعطیل می‌شوند، برخی دیگر به‌دلیل بالا بودن اجاره‌ها و رکود بازار توانایی ادامه فعالیت را نداشته و این شغل را ترک می‌کنند و باید گفت تقریباً در هر هفته، 3، 4 مورد جدید به تعطیلی واحدهای صنفی ما اضافه می‌شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1996efb3-06aa-46fe-a84c-9cea4ae05883"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات