728 x 90

تشدید سرکوب ,قتل عام 67,

بیانیه هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران در محکومیت اعدام هموطنان اهل سنت

-

اعدام در  ايران
اعدام در ايران

 بيانيه  جمعي از خانواده شهدا و زندانیان سیاسی دهه شصت جنوب تهران در محکومیت اعدام زندانیان سیاسی اهل سنت

به نام خدا
و به نام خلق قهرمان ایران
در سالگرد قتل‌عام سال 67 و در حالی که بحرانهای داخلی و بین‌المللی سراپای رژیم زهرخورده را فراگرفته است، ولی‌فقیه طلسم‌شکسته در وحشت از خیزشهای اجتماعی، بار دیگر راه‌حلی جز اعدام پیش روی خود نیافت و در یک بربریت آشکار و افسارگسیخته 25 تن از هموطنان اهل تسنن ما را اعدام کرد.
این عمل ضدبشری بدون شک این سؤال را پیش روی جامعه جهانی قرار می‌دهد که آیا مماشات با این رژیم کافی نیست؟ آیا زمان آن نرسیده که پرونده جنایات سردمداران این رژیم که در قتل‌عام سال 67 دست داشته‌اند به شورای امنیت ملل‌متحد و دادگاههای جنایت علیه بشریت سپرده شود؟
این اعمال ضدبشری رژیم حاکم بر ایران آزمایش بزرگی است که جامعه جهانی باید در مقابل توحش این رژیم به آن واکنش قابل ‌قبول نشان بدهد.
ما ضمن محکوم نمودن اعدام هموطنان اهل تسنن از تمامی ارگانهای حقوق‌بشری می‌خواهیم تا با اقدامات لازم جلوی اعدامهای بعدی را بگیرند.

جمعی از خانواده شهدا و زندانیان سیاسی دهه شصت جنوب تهران
14مرداد 95
 

بیانیه محکومیت اعدام زندانیان سیاسی اهل سنت توسط جمعی از جوانان هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران در استان چهارمحال و بختیاری

سلام بر آنان که راه گشای تاریخ معاصر شدند
برگی از تاریخ ورق خورد و جنایات رژیم آخوندی تکرار شد. همان‌طور که در سال 67 سی هزار لاله پرپر شده مردم ایران را رژیم آخوندی به جوخه‌های اعدام سپرد این بار نیز در سالگرد این شهیدان تعدادی از فرزندان دلیر اهل سنت این مرز و بوم را برای ایجاد رعب و وحشت و جلو گیری از بالا گرفتن اعتراضات اجتماعی و انفجار خشم مردم در زندان گوهردشت به کام مرگ کشید.
درود برافتخار آفرینان تاریخ سرخ فام ایران زمین:
ننگ و نفرین ابدی به آخوندهای دجال زمانه
ما جمعی از جوانان هواداران سازمان مجاهدین خلق در استان چهارمحال بختیاری ضمن همدردی با خانواده‌های قربانیان و جامعه اهل سنت از شورای امنیت سازمان ملل خواستار تشکیل یک دادگاه ویژه برای رسیدگی به پرونده عاملان قتل‌عام سال 67 و 95 هستیم.
باشد تا بدین صورت گوشه‌یی از درد خانوادهٴ این شهدا و مردممان تسکین یابد.
جمعی از جوانان هواداران سازمان مجاهدین خلق در استان چهارمحال و بختیاری
16مردادماه 95
 

سروستان - بیانیه محکومیت اعدام زندانیان سیاسی اهل سنت

هموطنان، هر روز که می‌گذرد شاهد برقراری تیرک های دار و اعدام هستیم، این بار شاهد اعدام جمعی از، زندانیان سیاسی اهل سنت می‌باشیم. آنانی که سر تسلیم فرود نیاوردند و در برابر ولایت فقیه زانو نزدند. که یادآور قتل‌عام زندانیان سیاسی در تابستان سال 67 می‌باشد، چرا که آنها هم تسلیم نشدند وبا هیهات من الذله مسیر آزادی را انتخاب کردند توسط همین کسانی که الآن هم در مسند قدرت نشستند اعدام شدند.
اما تاکی باید شاهد کشتار، شکنجه فرزندان این آب و خاک باشیم؟ زمان آن نرسیده که جامعه جهانی و شورای حقوق ‌بشر به سکوتش پایان دهد؟
ما ضمن درود به روانهای پاک هموطنان اهل تسنن و گرامیداشت خاطره آنها از شورای امنیت سازمان ملل می‌خواهیم با سکوتش پایان بدهد و پرونده این جنایتکارانرا به دادگاه بین الملل کشانده و در مقابل عدالت قراردهد

جمعی از هواداران سازمان مجاهدین خلق از سروستان.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/be9f51b2-c508-4581-bf1e-d5d21af80abf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات