728 x 90

سوريه,

خبرگزاری فرانسه: نبرد ”سرنوشت‌ساز “ در حلب

-

 پیروزی بزرگ رزمندگان سوریه در جنوب حلب
پیروزی بزرگ رزمندگان سوریه در جنوب حلب
خبرگزاری فرانسه به‌نقل از سازمان ناظر حقوق‌بشر سوریه مستقر در لندن گزارش کرد: ارتش رژیم اسد و رزمندگان سوری به‌منظور آماده شدن برای نبرد قریب‌الوقوع ”سرنوشت سازی“ که با هم دارند، نیروهای تقویتی به حلب اعزام می‌کنند. این نیروها شامل صدها رزمنده است که تجهیزات نظامی بهمراه خود دارند.

رامی عبدالرحمن مدیر این سازمان به خبرگزاری فرانسه گفت: «هر2طرف با بسیج نیروهای خود در حال آماده شدن برای دوره جدیدی از نبرد بزرگ حلب هستند و این نبرد برای رزمندگان و حامیان آنها سرنوشت‌ساز شده است» .

وی افزود: «از روز گذشته و از طریق جاده کاستیلو (شمال شهر) حدود 2هزار نفر از نیروهای سوری و عراقی و رژیم ایران و حزب‌الله هوادار رژیم اسد پشت سر هم از مرکز سوریه به حلب رسیده‌اند» .

به گزارش خبرگزاری فرانسه در مقابل رامی عبدالرحمن اشاره کرد: «صدها نفر از رزمندگان سوری پشت سرهم از استان ادلب (شمال غرب) و حومه غربی حلب به اطراف حلب می‌رسند» .

بنا‌ به این گزارش ائتلاف ”ارتش فتح“ در بیانیه‌یی که شب یکشنبه صادر کرد ”شروع مرحله جدید آزادسازی کامل حلب “ را اعلام و افزود: «بطور مضاعفی مژده می‌دهیم که تعداد رزمندگان، برای نبرد آینده 2برابر شده است و به اذن خداوند تا برافراشتن پرچم پیروزی در قلعه حلب آرام نخواهیم نشست“... .
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7b708b7a-8e40-4d7b-acce-47d661920b48"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات