728 x 90

حقوقهاى نجومى,

محمدرضا باهنر در ادامه درگیریهای باندی: روحانی سریعاً به قضیه فریدون رسیدگی کند

-

محمدرضا باهنر
محمدرضا باهنر
محمدرضا باهنر عضو سابق مجلس ارتجاع در ادامه درگیریهای باندی، از آخوند روحانی خواست به قضیه برادرش که گفته می‌شود در فساد مالی و حقوقهای نجومی دست دارد، رسیدگی کند.

وی که روز دوشنبه 11 مرداد در یک نشست خبری شرکت کرده بود گفت: «دولت گروهی را مأمور به موضوع فریدون کند. رئیس جمهور باید گروهی را مأمور کنند تا این مسأله بررسی شود چرا که بعد از سوال‌ها و انتقادات از برادر رئیس‌جمهور هیچ عکس‌العملی از جانب آنها صورت نگرفته است و همین مسأله ظن را قوی می‌کند. اگر انتقادات از فریدون برادر رئیس‌جمهور خلاف واقع است، رسماً اعلام نظر و خود را مبرا کنند».

باهنر افزود: «برخی اتفاقات در جامعه سوالاتی را ایجاد می‌کند، به هر حال ایشان دستیار ویژه رئیس‌جمهور است و برخی به شوخی می‌گفتند نمی‌توان عکسی از رئیس‌جمهور پیدا کرد که فریدون در آن نباشد تا این‌که در سال 95 این حضور قطع شد و دوباره در سفر سمنان ایشان ظاهر شد. لذا به نفع نهاد ریاست‌جمهوری و شخص رئیس‌جمهور است که خیلی سریع به این مسأله رسیدگی کند.

وی مشکلات رژیم را رکود، اشتغال، بیکاری سرپرستان خانواده‌ها دانست و گفت: «اگر روحانی نتواند در مسأله رکود و اشتغال جهشی ایجاد کند باید دولتی روی کار بیاید که مردم به آن امیدوار باشند چرا که رکود به روان و روح و جسم مردم فشار می‌آورد».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b3061c24-c737-422a-aee9-b4504c8fbb52"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات