728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

رئیس دادگاه رژیم در تهران: روحانی باید حداقل یک حبس ابدی برای برادر خود از دادگاه درخواست می‎کرد!

-

بالاترین مقامات حکومتی، سرمنشا اختلاس های میلیاردی هستند
بالاترین مقامات حکومتی، سرمنشا اختلاس های میلیاردی هستند
رئیس دادگاه رژیم در تهران در یک درگیری باندی، برادر آخوند روحانی را مرتبط با شبکه فساد دانست و خواهان محاکمه وی شد و گفت: «شخص رئیس جمهور باید یک حکم سنگینی برای برادر خود صادر و حداقل یک حبس ابدی برای او از دادگاه درخواست می‎کرد!» .

آخوند موسی غضنفرآبادی که روز دوشنبه چهارم مرداد با خبرگزاری بسیج مصاحبه می‌کرد با اشاره به بازداشت برخی از عوامل شبکه فساد بانکی توسط اطلاعات سپاه گفت: «البته بنده در این زمینه اطلاع دقیقی ندارم، اما اخباری که وجود دارد حاکی از ارتباط حسین فریدون با این شبکه فساد بانکی است. اگر این اخبار درست باشد مصیبت عظمایی است و عمق این فاجعه آن‌قدر زیاد است که آرزو می‎کنم این اخبار درست نباشد» .

وی افزود: «وقتی مردم مشاهده کنند که برادر و دستیار ارشد رئیس جمهور از این جایگاه خود در زمینه‎های علمی، مالی و مدیریتی سوءاستفاده می‎کند و کسی نیست جلوی این تخلفات او را بگیرد، حقیقتاً نمی‎توانند این موضوعات را تحمل کنند و مایوس می‎شوند، در صورتی که برادر رئیس جمهور باید خیلی محتاط باشد و شرایط جامعه را درک کرده و حتی از زندگی خود برای مردم بگذرد. »

عضو سابق مجلس ارتجاع گفت: «این اقدام حسین فریدون یک مشوق برای لغزیدن کارمندان و مسئولان دولت و حرکتی برای فساد می‎شود و نگران‌کننده است، از این رو باید با این تخلف حسین فریدون بسیار جدی برخورد شود. شخص رئیس جمهور باید یک حکم سنگینی برای برادر خود صادر و حداقل یک حبس ابدی برای او از دادگاه درخواست می‎کرد!» .

آخوند غضنفرآبادی با اشاره به این‌که روحانی با شعار اعتدال روی کار آمد، گفت: اما مشاهده می‎کنیم که فتنه‎گران بخش‎هایی از دستگاه‎های دولتی را به دست گرفتند و مدیریت می‎کنند. وی افزود: «رئیس جمهور باید در انتخاب افراد در دولت خیلی دقت کند و افراد ناسالم را ولو این‌که برادر خود باشد خیلی سریع‎تر از اطراف خود دور کند» .

خاطرنشان می‌شود هفته گذشته، علی رستگار مدیر عامل سابق بانک ملت و معاون بین‌الملل او از سوی اطلاعات سپاه بازداشت شدند. پاسدار جعفری سرکرده سپاه گفت: افراد بازداشت شده عضو یک «شبکه فساد» اقتصادی بوده‌اند که «برخی از سیاسیون» نیز در آن «حضور دارند» .

همزمان رسانه‌های باند خامنه‌ای گزارش دادند علی رستگار متولد سرخه، شهر محل تولد حسن روحانی است، و حسین فریدون برادر آخوند روحانی در ارتقای او به سمت مدیر عامل بانک ملت نقش داشته است.

از سوی دیگر عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان عمومی و انقلاب رژیم در تهران اعلام کرد موضوع پرونده بازداشت مدیرعامل سابق بانک ملت جابه‌جایی 800 میلیارد تومان است. به گزارش خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس در روز دوشنبه 4مرداد وی گفت: «چهار نفر از متهمان این پرونده بازداشت شده‌اند و چند متهم» نیز در خارج از کشور هستند» .

از سوی دیگر نوبخت سخنگوی کابینه آخوند روحانی روز سه‌شنبه 5مرداد در واکنش به گزارشها در مورد رابطه برادر آخوند روحانی با شبکه فساد گفت: «فقط حسین فریدون مشمول عنایات برخی منتقدان نیست بلکه همه ما در دولت مشمول این عنایات هستیم».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ccf07e44-0541-4a23-9565-81dea95d621c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات