728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

خط و نشان بی‌سابقه پاسدار جعفری برای باند روحانی

-

آخوند روحانی - پاسدار  جعفری
آخوند روحانی - پاسدار جعفری
پاسدار محمدعلی جعفری سرکرده سپاه پاسداران رژیم روز30تیر در دانشگاه موسوم به بهشتی حاضر شد و حرفهایی زد که بیانگر اوجگیری جنگ قدرت در مدار جدیدی در درون رژیم است.

وی ابتدا به انزوای ولی‌فقیه ارتجاع با بیان این جمله که امروزه بسیاری همراه و پشت سر رهبری هستند، اما در طرف دیگر نیز افرادی وجود دارد که با این انقلاب و یا اسلام مشکلاتی داشته و بر‌خلاف آن حرکت می‌کنند. اشاره کرد و در ادامه گفت: ”در سال‌های اخیر سازمانهای مافیایی در داخل کشور نمی‌خواهند که معیشت مردم شکل بگیرد و همراه دشمنان خارجی فعالیتهایی را انجام می‌دهند... این پرنده انقلاب اسلامی با یک موتور حرکت بیرونی و خارجی خود را پر قدرت ادامه می‌دهد و به سرزمینهای اسلامی بسیاری می‌رسد. ان‌شاءالله زمانی که موانع داخلی برطرف و موتور انقلاب روشن شود خواهیم دید که انقلاب در بُعد داخلی به فتح سنگرهای خود می‌پردازد و تحقق اهداف والای انقلاب در آن زمان سرعت بیشتری به خود خواهد گرفت".

وی سپس با اعتراف به این‌که مشکلات بسیاری در داخل کشور داریم، باند روحانی را هدف قرار داد و گفت: ”در این بین کسانی هستند که مانع اصلی این حرکت انقلاب در داخل هستند.. برخی اسم‌های قشنگی هم‌چون اصلاح و اصلاحات بر روی خود گذاشته بودند و می‌خواستند انقلاب اسلامی را متوقف کنند... آنها می‌گویند که استکبار هر غلطی می‌خواهند انجام بدهند و ما نباید کاری داشته باشیم... : فکر می‌کنند با مذاکره می‌توانند مسائل اقتصادی را حل کنند“.

سرکرده سپاه با اعتراف به دخالت رژیم در کشورهای منطقه به اسم بردن از پاسدار جنایتکار قاسم سلیمانی گفت: ”امنیت و آسایش مردم عراق به دست یکی از فرماندهان سپاه ایران افتاده است“.

لازم به توضیح است که آخوند حسن روحانی در حرفهایی که در سفر 27تیر خود به کرمانشاه زد، با تهدید باند خامنه‌ای گفت: ”ما کسانی بودند که در پس تحریم دنبال دزدی اموال مردم بودند و 2000میلیارد و 700 میلیون تومان پول مردم را بردند که البته دولت این پول را از حلقوم آنها بیرون می‌کشد و در برابر تجاوز به اموال مردم یک آن درنگ نمی‌کند“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8b8729e3-3e37-4b7b-97b0-9393becda6d7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات