728 x 90

بحران اقتصادى ايران,تورم و گرانى,

گران شدن نرخ کرایه‌های تاکسی و اتوبوس در زنجان و قزوین

-

گران شدن نرخ کرایه‌های تاکسی و اتوبوس در زنجان و قزوین
گران شدن نرخ کرایه‌های تاکسی و اتوبوس در زنجان و قزوین
سخنگوی شورای شهر رژیم در زنجان با اشاره به این‌که مصوبه افزایش کرایه‌های تاکسی و اتوبوس به شهرداری زنجان ابلاغ شد گفت: ”از مردادماه این مصوبه اجرایی می‌شود و میزان نرخ کرایه‌های حمل و نقل درون شهری با افزایش بیش از 10 درصدی همراه است“.

اسماعیل دویران ضمن اشاره به نرخ کرایه تک مسیر برای تاکسی‌ها از چهار هزار ریال به پنج هزار ریال افزایش یافته است، افزود: ”دو مسیر نیز از هفت هزار به هشت هزار افزایش و نرخ بقیه مسیرها تغییری نکرده است“.

وی در ادامه اضافه کرد: ”میزان پرداخت کرایه اتوبوسهای درون شهری به روش کارتی از دو هزار و 900 ریال به سه هزار و 350 ریال و به روش نقدی نیز از سه هزار و 500 ریال به چهار هزار ریال افزایش یافته است“.

دویران درباره نرخ اتوبوسهای سریع السیر گفت: ”نرخ کرایه اتوبوسهای سریع‌السیر که به‌صورت نقدی پرداخت می‌شود از چهار هزار و 500 ریال به پنج هزار ریال و کارت بلیط نیز از چهار هزار و 500 ریال به چهار هزار و 700 ریال افزایش می‌یابد“.

وی همچنین از افزایش کرایه‌های اتوبوسهای درون شهری شهرکهای اقماری هم‌چون سایان و دیزج خبر داد و افزود: ”میزان نرخ کرایه‌ها در سایان از چهار هزار ریال به چهار هزار و 500 ریال و دیزج نیز از پنج هزار و 750 به 6هزار ریال افزایش پیدا می‌کند“.

دویران در پایان گفت: ”در مجموع میزان نرخ کرایه‌های تاکسی 15 درصد و اتوبوسهای درون شهری نیز با 10 درصد افزایش همراه بوده است“.

رئیس شورای شهر رژیم در قزوین نیز درباره افزایش نرخ کرایه تاکسی در این استان گفت: ”بر اساس تصویب شورای شهر قزوین کرایه تاکسی درون شهری ۵۰ درصد و برون شهری ۳۰ درصد تا پایان سال ۹۵ افزایش می‌یابد“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/634b56d9-0e69-408b-926a-89da4b838659"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات