728 x 90

تشدید سرکوب ,زندانیان سیاسی,گردهمايي بزرگ ايرانيان,

انتقال زندانی سیاسی مسعود عرب چوبدار به بند زندانیان خطرناک، به‌دلیل حمایت از گردهمایی بزرگ پاریس

-

زندانی سیاسی  مسعود عرب چوبدار
زندانی سیاسی مسعود عرب چوبدار
دژخیمان زندان گوهردشت کرج به‌دلیل حمایت زندانی سیاسی مسعود عرب چوبدار از گردهمایی مقاومت ایران در پاریس، او را تنبیه کرده و به سلول زندانیان خطرناک منتقل کردند.

بنا‌ به گزارشهای منتشر شده دژخیمان خامنه‌ای روز سه‌شنبه 22تیر 95 زندانی سیاسی مسعود عرب چوبدار را به بند یک زندان گوهردشت کرج منتقل کردند. بنا‌ به این گزارش نماینده دادستان جنایتکار رژیم به زندان گوهردشت رفته و زندانی سیاسی مسعود عرب چوبدار را احضار کرده به وی گفته است: «سزای کسی که نامه حمایت از مجاهدین می‌دهد انتقال به بند زندانیان قصاصی است تا حالت را جا بیاورند» . به‌دنبال این دستور، دژخیمان زندان گوهردشت کرج، زندانی سیاسی مسعود عرب چوبدار را مستقیماً به بند یک منتقل کردند. خاطرنشان می‌شود بند یک زندان گوهردشت کرج، از خطرناکترین بندهای این زندان است.

خاطرنشان می‌شود در پیام همسبتگی زندانی سیاسی مسعود عرب چوبدار با گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس آمده است: پیامی از زندان: ”دموکراسی، ققنوسی ست که از خاکستر جنگ برمی‌خیزد“
وقتی انقلابیون کنار زده یا اعدام می‌شوند، وقتی آدمها خط کشی می‌شوند و در نهایت فقر و نابرابری شکل می‌گیرد، وقتی هتلها به حریم رودخانه تجاوز می‌کنند، وقتی زندگیمان شنود می‌شود، وقتی به حریم خصوصیمان تجاوز می‌شود، وقتی من در وطن غریب و تو درغربت، وقتی فریاد آزادی سر میدهی در گردهمایی سالانه هزاران هزار هموطن بی‌قرار وطن در نهم ژوئیه، من در سلول تنها افتاده را جانی دوباره میدهی.
پس از جانب من محبوس در قفس ارتجاع، فریادی به سردی تن کارتن خوابهایمان، از سوزش زخمهای پشت کارگران معدن آق دره‌ها، به خشکی دستهای کودکان کارمان، از درد تجاوز به دخترانمان، به حبس نفس در سینه هایمان، به سرخی خون شهدایمان، به ضخامت شیشه سالن ملاقاتمان، به تنهایی و اشک های مادرانمان، سر بده و بگو که هنوز تا پای جان ایستاده‌ام و تا نابودی سید علی خامنه‌ای ادامه خواهم داد.
دور نیست روزی که با هم به دردهای امروزمان می‌خندیم ولی در خیابانهای تهران!
مسعود عرب چوبدار
گورستان زندگان فراموشگاه رجایی شهر.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d7c0a66e-51eb-4dd0-ab49-9335ec0cafde"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات