728 x 90

گردهمايي بزرگ ايرانيان,

خبرگزاری آناتولی ترکیه: مریم رجوی: تنها راه رهایی از اوضاع بد ایران، تغییر نظام است

-

گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس
گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس
خبرگزاری آناتولی ترکیه 20تیر95 با عنوان حضور امیر سعودی در گردهمایی اپوزیسیون ایران در پاریس“ نوشت: «امیر ترکی فیصل طی سحنانی در گردهمایی شورای ملی مقاومت ایران با عنوان ”ایران آزاد“ در سالن بورژه پاریس، از سران رژیم ایران انتقاد کرد» .
وی گفت: «خمینی و مقامهای پس از وی برای صدور انقلاب این کشور به دیگر نقاط جهان تلاش کردند» .

امیر ترکی فیصل با اشاره به این‌که پس از انقلاب، رژیم ایران یک سیاست منزوی گونه را در پیش گرفته، اظهار داشت: «این سیاستهای اقتدارگرایانه و استبدادی نه تنها از سوی فعالان سیاسی، بلکه از سوی اقلیتهای مذهبی و نژادی ایران نیز به چالش کشیده شده است» .

امیر ترکی فیصل در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر این‌که عربها همواره به مردم ایران با دیده احترام می‌نگرند، گفت: «نخستین قربانیان خمینی مردم ایران بوده‌اند» . سخنان امیر ترکی فیصل با تشویق شدید افراد حاضر در سالن همراه بود.

مریم رجوی پرزیدنت شورای ملی مقاومت ایران نیز در سخنرانی خود از افزایش تعداد افرادی که به مبارزه با رژیم ایران می‌پردازند و تاثیر بیشتر آنها سخن گفت. مریم رجوی با تأکید بر این‌که تنها راه رهایی از اوضاع بد ایران، تغییر نظام حاکم است" ، گفت: «رژیم ایران با حمایت از کشتارهای رژیم سوریه درصدد مخفی نگاه داشتن شکستهای خود در داخل کشور است» .
در این گردهمایی شخصیتهای معروف زیادی از جهان عرب و دیگر کشورها حضور داشتند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1aeb21a6-ea3f-4763-96e1-7454c7df45dd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات