728 x 90

تشدید سرکوب ,

به کما رفتن جوان دهدشتی بر اثر شکنجه نیروهای سرکوبگر انتظامی

-

به کما رفتن جوان دهدشتی بر اثر شکنجه نیروهای سرکوبگر انتظامی
به کما رفتن جوان دهدشتی بر اثر شکنجه نیروهای سرکوبگر انتظامی
سجاد توفیقیان جوان دهدشتی سه‌شنبه شب ۱۵ تیرماه در دهدشت از توابع یاسوج در پی مورد ضرب و شتم قرار گرفتن با «باتوم برقی» توسط دو مأمور نیروی انتظامی رژیم در بیمارستان «امام سجاد» یاسوج بستری شد و مدتی بعد به کما رفت. به گفته خانواده وی، پزشکان از وی قطع امید کرده‌اند.

یک منبع نزدیک به خانواده توفیقیان در ارتباط با این جنایت انجام شده گفت:”یک شب قبل از عید فطر سجاد توفیقیان به همراه دو خواهرزاده‌اش جهت زیارت با موتور به امامزاده حمزه در منطقه گردشگری سر فاریاب راهی شدند که در بین راه دو نفر از مأموران نیروی انتظامی از پاسگاه سرفاریاب در 30کیلومتری دهدشت به نامهای مسکینی و جعفریان با ایشان برخورد کرده و ضمن ضرب و شتم شدید با باتون برقی و ضربه‌های مهلک به‌سر و بدن وی ایشان را به‌شدت مضروب ساختند و بعد از ضبط موتور و کلیه وسایل شخصی از محل دور شدند. بلافاصله به‌دلیل شدت جراحات، خواهرزاده‌ها ضمن اقدام جهت اعزام سجاد به مراکز درمانی، به پاسگاه چرام مراجعه و شکایتی مطرح نمودند که به‌دلیل تعطیلات به روز شنبه موکول شد“.

وی در پایان تأکید کرد:“خانواده توفیقیان در حال حاضر به‌شدت از طرف کارگزاران رژیم در منطقه تحت فشار هستند که با رسانه‌ها صحبت نکنند و مسأله در خود پاسگاه حل شود“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/87a3ad12-2335-4d16-a6e1-d0d82743d62a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات