728 x 90

گردهمايي بزرگ ايرانيان,

نشریه سبر: فراخوان به آزادیخواهان… گردهمایی شنبه ایرانیان، آینده را ترسیم می‌کند

-

گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس
گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس
نشریه عربی سبر در شماره روز پنجشنبه 17تیر خود با عنوان ”فراخوان به آزادیخواهان… گردهمایی شنبه ایرانیان، آینده را ترسیم می‌کند“. نوشت: «جنبش مقاومت ایران (شورای ملی مقاومت) گردهمایی سالیانه خود را روز شنبه برابر با 9ژوئن در پاریس پایتخت فرانسه برگزار می‌کند. … در میان شرکت کنندگان شخصیتهای برجسته و عام و نمایندگان و روشنفکران و نویسندگانی در سطح جهانی و اسلامی و عربی شرکت دارند. کما این‌که در این گردهمایی نمایندگان جنبشها و گروه‌های سیاسی و نیروهای معتدل بین‌المللی، به‌خصوص آنهایی که از سیاستهای خصمانه رژیم ایران علیه دنیای عرب آسیب دیده‌اند. سیاستهای خصمانه رژیم ایران تا کنون باعث وضعیت فاجعه آمیزی در عراق، سوریه، یمن و لبنان شده است و سران رژیم ایران از مسیر تخریبی و خصمانه خود علیه آنها دست برنداشته است و برای خود سقفی برای مختل کردن وضعیت امنیتی تمامی کشورهای عربی قائل نیست.

… این گردهمایی فرصت گرانبهایی برای شنیدن نقطه نظرات اپوزیسیون ایران در رابطه با آینده را فراهم می‌کند و همه ما خواستار مشارکت فعال برای پوشش دادن به این گردهمایی بزرگ در قلب اروپا هستیم و معتقدیم که در داخل ایران تاثیر جدی خواهد داشت.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/48f4665a-8f63-4ba2-93d4-700c83e28dd0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات