728 x 90

حمايت جهاني از مقاومت ایران,سوريه,

مجاهدین با مقاومت سوریه همبسته هستند

-

 -
-
سایت تلویزیون والدوآز: اپوزیسیون ایرانی در تبعید روز شنبه با استقبال از مسئولان اپوزیسیون سوریه در اورسور اواز، حمایت خود را از مردم سوریه نشان دادند. از نظر مخالفان ایرانی راه‌حل بحران خاورمیانه، به‌طور خاص از سرنگونی رژیم تهران می‌گذرد.

مقاومت ایران و سوریه دست در دست در اورسوراواز
شورای ملی مقاومت ایران، روز شنبه ۱۱ ژوئن هیأتی مهم از نمایندگان اپوزیسیون سوریه را می‌پذیرد. هیثم المالح رئیس کمیسیون حقوقی ائتلاف سوریه و میشل کیلو عضو دفتر سیاسی ائتلاف و ژنرال بطیش از فرماندهان ارتش آزاد سوریه، برای تبادل نظر در مورد خاورمیانه در والدواز حضور داشتند. هر دو جنبش، نقاط مشترکی در مبارزه علیه بشار اسد و همچنین علیه رژیم ایران که فعالانه دمشق را حمایت می‌کند، داشتند.

مریم رجوی رئیس‌جمهور شورای ملی مقاومت ایران این ارزیابی را دارد که راه‌حل بحران خاورمیانه اخراج رژیم ملایان از همه کشورهاست. از نظر این مخالف ایرانی مادامی که پاسداران در سوریه هستند این کشور روی صلح و آرامش را نخواهد دید تا زمانی که این رژیم از مذاکرات بین‌المللی در مورد سوریه بیرون رانده نشود این مذاکرات به جایی راه نخواهد برد. و تا زمانی که این رژیم از سوریه و عراق اخراج نشود، مبارزه علیه داعش به سرانجام نخواهد رسید.
مخالفان ایرانی اورسور اواز ارزیابی می‌کنند که در واقع دینامیسم اصلی نگهداری اسد رژیم ایران است. این نقطه‌نظر مشترک مخالفان اصلی سوری حاضر در والدواز بود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7e8a8179-b3c6-466f-96e7-e291bceaee7e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات