728 x 90

سوريه,

سوز و گداز رسانه‌های حکومتی از برگزاری شب همبستگی مقاومت ایران با مردم سوریه

-

شب همبستگی مقاومت ایران با مردم و مقاومت سوریه در ماه مبارک رمضان
شب همبستگی مقاومت ایران با مردم و مقاومت سوریه در ماه مبارک رمضان
در پی برگزاری شب همبستگی مقاومت ایران با مردم و مقاومت سوریه در ماه مبارک رمضان، رسانه حکومتی جهان نیوز، از محکومیت بین‌المللی و منطقه‌یی همدستی خامنه‌ای با بشار اسد در کشتار مردم سوریه، سوز و گداز کرد و نوشت: "مریم رجوی" نظام سوریه و ایران را به کشتار غیرنظامیان سوری متهم کرد!

در این جلسه سید احمد غزالی، نخست‌وزیر سابق الجزایر، سید محمدعلی حسینی، شیخ تیسیر التمیمی، قاضی‌القضات سابق کل فلسطین، خلیل مرون، مدیر مسجد اوری و رئیس کمیته مسلمانان فرانسه برای دفاع از حقوق اشرفیان! شیخ مسکین، دبیرکل شورای امامان فرانسه و رئیس کمیته مسلمانان فرانسه علیه افراط‌گرایی و برای حقوق‌بشر، دکتر انور مالک، نویسنده و گزارشگر سابق سوریه در اتحادیه عرب، عبدالله خلف هماهنگ‌کننده جریان سعد حریری در فرانسه، طاهر بومدرا رئیس سابق حقوق‌بشر ملل‌متحد در عراق و مسئول پرونده اشرف در ملل متحد! رضا الرضا، دبیرکل هیأت موسوم شیعه جعفری عراق و صباح المختار، رئیس انجمن عرب در انگلستان، حضور داشتند.

مریم رجوی در این نشست با بیان این‌که ماه رمضان را ماه همبستگی با مردم مقاوم سوریه اعلام می‌کنیم افزود: امشب در این اجتماع و در این افطار، سوریه مجروح و خون‌فشان را مد نظر داریم و از قهرمانی و ایستادگی مردمش تجلیل می‌کنیم» .
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1a0a4cdd-9a55-40ae-a4ee-336e0f6511fa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات