728 x 90

سوريه,

لوله‌های انفجاری آخرین ابتکار بشار اسد برای کشتار مردم سوریه

-

لوله‌های انفجاری آخرین ابتکار بشار اسد برای کشتار مردم سوریه
لوله‌های انفجاری آخرین ابتکار بشار اسد برای کشتار مردم سوریه
اورینت ـ تلویزیون اپوزیسیون سوریه ـ 23خرداد 95 گزارش داد: رژیم اسد با روش جدیدی که برای ویرانی هر چه بیشتر به‌کار می‌رود لوله‌هایی انفجاری با طول دهها متر را بر روی مناطق تحت تسلط رزمندگان پرتاب می‌کند.

هلیکوپترهای رژیم اسد روز شنبه لوله‌های انفجاری را بر روی مناطق مسکونی حلب پرتاب کردند. این اولین باری از شروع انقلاب مردم سوریه است که رژیم اسد دست به چنین جنایاتی می‌زند.

فعالان در سایتهای اجتماعی خود عکس این لوله‌های انفجاری را که طولشان به 100 متر می‌رسد منتشر کردند. در داخل این لوله‌ها ماده شدید الانفجار سی فور و تی.ان.تی و نیز تکه‌های آهن ریخته شده تا هنگام انفجار به ترکش تبدیل شود
این سلاح کم قیمت که نیازمند هدف گیری نیست با هلیکوپتر بر روی مناطق مسکونی پرتاب می‌شود و هدف رژیم اسد از به‌کارگیری این سلاح اجرای سیاست زمین سوخته و ایجاد ویرانیهای گسترده‌تر در مناطق تحت کنترل اپوزیسیون سوریه است.

از ابتدای شروع انقلاب مردم سوریه رژیم اسد سلاحهای مختلفی را برای کشتار مردم ابداع کرد که از جمله آنها می‌توان به بشکه‌های انفجاری، مینهای دریایی و موشک های زمین به زمین اشاره کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1c47341e-954b-4af5-9652-281a8768f1f2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات