728 x 90

اخبار دانشجویی,

آخوند رفسنجانی: مخالف تعطیلی دانشگاهها به اسم انقلاب فرهنگی بودم

-

آخوند رفسنجانی
آخوند رفسنجانی
امروز رفسنجانی در مراسمی در دانشگاه به‌اصطلاح آزاد اسلامی در یک درگیری باندی گفت: «هنوز هم می‌بینیم برخی‌ها برای دانشگاه آزاد مزاحمت ایجاد می‌کنند. در چند روز گذشته نیز عده‌یی از پایداریها در مجلس شورای اسلامی نشستند و با طرحی که بر اساس آن مصوب رشته‌ها را باید وزارت علوم انجام دهد؛ طوری برنامه ریختند که به نوعی دست دانشگاه را ببندند» .

وی جناح رقیب را به کارشکنی متهم ساخت و گفت: «اگر اینها با چند نفر مخالف باشند، شهر را خراب می‌کنند به‌طوری که شاید آن چند نفر را زیر آوار ببرند» .

آخوند رفسنجانی همچنین به سیاستهای صدا و سیمای خامنه‌ای حمله کرد و گفت: «صدا و سیما اگر مشکلی از دانشگاه به گوشش برسد؛ در بوق می‌کند، ولی خبرهای اساسی دانشگاه جزو خطوط قرمز صدا و سیما است» .

آخوند رفسنجانی با اشاره به تغییر ریاست صدا و سیمای رژیم اظهار داشت: ان‌شاءالله رئیس جدیدی که به صدا و سیما آمده است سیاستش عوض شود» .

رفسنجانی جنایتکار در یک فقره دجالگری به تعطیلی دانشگاهها در اوایل انقلاب اشاره کرد و گفت: «در آن زمان دانشجویان قیام کردند و دانشگاهها تعطیل شد و اسمش را انقلاب فرهنگی گذاشتند و این کار اشتباهی بود و من با آن مخالف بودم» .
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/afb2bbea-4263-4103-ad5c-50367a432ac2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات