728 x 90

انتخابات,اختلافات سیاسی در ایران,

پاسدار نقدی، آخوند حسن روحانی را جیره‌خوار و خودفروش معرفی کرد

-

پاسدار نقدی -آخوند  روحانی
پاسدار نقدی -آخوند روحانی
پاسدار محمدرضا نقدی سرکرده بسیج آخوند حسن روحانی را به‌دلیل اظهاراتش علیه خامنه‌ای در مورد زبان انگلیسی، زیر ضرب برد و او را جیره‌خوار معرفی کرد و گفت: ”امروز که زور سرنیزه انگلیس کند شده روباه پیر سعی می‌کند توسط جیره خواران سرویسهای اطلاعاتی خود زبان نحس خود را بر ملتها تحمیل کند و شبکه‌یی از مؤسسات و آدمهای خودفروش را برای این هدف بکار گرفته است“.

وی روز پنجشنبه 16اردیبهشت 95افزود: ”بعضی افراد بی‌مایه و سطحی نگر ممکن است تصور کنند رواج این زبان در میان ملتها موجب پیشرفت آنها می‌شود اما اگر قدری به اطراف خود نگاه کنند میبینند که پیشرفته‌ترین کشورهای صنعتی مانند فرانسه، آلمان، ژاپن و چین به‌شدت از زبان مادری خود در برابر نفوذ زبان انگلیسی صیانت می‌کنند و کشورهایی که غلبه این زبان را پذیرفته‌اند عقب مانده‌ترین کشورهای جهان هستند“.

آخوند حسن روحانی طی سخنانی از آموزش زبان انگلیسی حمایت کرده و گفته بود ما باید زبانی را یاد بدهیم که در کنارش علم هم راحت‌تر به دست بیاید.. این اظهارات در واکنش به سخنانی دو روز قبل از آن بود که خامنه‌ای با انتقاد از «اصرار بر ترویج انحصاری زبان انگلیسی»، آن را «کار ناسالم» توصیف کرده و گفته بود: «زبان خارجی که فقط انگلیسی نیست، زبان علم که فقط انگلیسی نیست. چرا زبانهای دیگر را در مدارس به‌عنوان درس زبان معین نمی‌کنند؟ چه اصراری است؟ این میراث دوران طاغوت است؛ این میراث دوران پهلوی است».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a4a978b1-ad71-4f64-9ebb-fc70435e6db4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات