728 x 90

جام زهر اتمى,اختلافات سیاسی در ایران,

درگیریهای درونی رژیم ایران بر سر نتایج برجام و حکم دیوان عالی آمریکا

-

درگیریهای درونی رژیم ایران بر سر نتایج برجام و حکم دیوان عالی آمریکا
درگیریهای درونی رژیم ایران بر سر نتایج برجام و حکم دیوان عالی آمریکا
کشمکشهای درونی در رأس حکومت آخوندی بر سر زهر اتمی و نتایج برجام و حکم دیوان عالی آمریکا علیه تروریسم رژیم، هم‌چنان از کانونهای درگیری باندهای حکومتی است.

رفسنجانی در سخنرانی برای گردانندگان تشکل حکومتی خانه کارگر با نیش زدن به خامنه‌ای گفت: ”متأسفانه بعضی از کسانی که قبلاً در مقام مسئولان جمهوری اسلامی، تحریم‌ها را نعمت خدا می‌دانستند، وقتی در دو انتخابات نظر جامعه را دیدند، به جای اصلاح گفتار و رفتار خویش، با کارشکنی سیاسی در کارهای دولت تلاش می‌کنند که تحریم‌ها را برگردانند“.

وی افزود: متأسفانه شاهد بودیم که چگونه در دولت گذشته به‌جای توجه به تولید، جامعه را به واردات وابسته کرده بودند که وقتی تحریم گسترش یافت، رکود تورمی و فلاکت حاصل از آن، جامعه را فرا گرفت.

کیهان خامنه‌ای در پاسخ به این سخنان رفسنجانی نوشت: تعبیر کسانی که قبلاً تحریمها را نعمت خدا می‌دانستند تلاش می‌کنند آن را برگردانند، عجیب می‌نماید چرا که مهدی هاشمی در جریان اقامت در خارج از کشور، پیگیر تشدید تحریمها بود.

باهنر، نایب رئیس مجلس رژیم گفت: اجرای برجام سبب افزایش درآمدهای نفتی نشده است.

نقوی حسینی عضو مجلس ارتجاع از باند خامنه‌ای با حمله به روحانی گفت: در حالی که تعهدات خود را در برجام عملی کردیم امروز دست گدایی سوی غرب دراز کرده‌ایم تا آنها تعهداتشان را عملی کنند.

حکیمی عضو دیگر مجلس رژیم نیز افزود: در حوزه اقتصاد نه تنها هیچ اتفاقی نیفتاده بلکه شرایط به مراتب سخت‌تر شده و اغلب واحدهای صنعتی تعطیل و کارخانه‌ها به‌حالت نیمه راکد درآمدند.

پاسدار سعید جلیلی، نماینده خامنه‌ای در شورای عالی امنیت رژیم نیز گفت: هدف برجام‌های 2 و 3 آمریکا آن است که از انرژی هسته‌یی به انرژی (نظام) برسد و «ایمان» ما را «بتن‌ریزی» کند.

یک رسانه‌ باند خامنه‌ای نیز نوشت: جواد ظریف بر عبورهای اتفاقی، ولی همیشگی از خطوط قرمز انقلاب درباره رابطه با آمریکا، اصرار دارد. آیا واقعاً ظریف پیام سیاسی رفتارهای خود را نمی‌داند. این رسانه همچنین فروش آب سنگین به آمریکا را هدیه روحانی به اوباما توصیف کرد و افزود: معنای نتیجه برد برد در دولت تدبیر (این است: ثمن بخس فروختن آب سنگین به آمریکا با یک سوم قیمت واقعی!

در جریان جدال بر سر حکم دو میلیارد دلاری دیوان عالی آمریکا، دفتر احمدی‌نژاد با صدور اطلاعیه شدیداللحنی علیه دولت آخوند روحانی، اعلام کرد: این موضوع در جریان ملاقاتهای خصوصی و محرمانه طولانی و مکرر ظریف روی داده است.

رئیس بانک مرکزی، در دوران پاسدار احمدی‌نژاد، تقصیر را متوجه دولت سابق کرد و گفت: دولت احمدی‌نژاد آن قدر مشتاق دعوا کردن بود و تحریمها را شعارگونه، «کاغذ پاره» می‌نامید که فرصت هماهنگی برای بیرون آوردن بخشی از دارائیها از تله تحریم را به خودش هم نمی‌داد. بخشی از دارائی‌های دلاری در حسابهای دلاری مشمول تحریم شده و از دسترس ایران خارج بود.

از سوی دیگر، کیهان خامنه‌ای با حمله به دولت آخوند روحانی نوشت: در حالی که دولت آمریکا «تمام قد» به دفاع از حکم مصادره اموال (نظام) از سوی دیوانعالی این کشور می‌پردازد، برخی دولتمردان قصد دارند تا با تبرئه دولت و کنگره آمریکا، تنها نهاد قضاییه این کشور را مقصر صدور حکم اخیر معرفی کند!
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/05ca28f4-9117-419b-af05-9569096e2a15"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات