728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

گزارشی از درگیری باندهای حکومتی بر سر عواقب برجام و زهرخوران اتمی

-

درگیری باندهای حکومتی بر سر عواقب برجام و زهرخوران اتمی
درگیری باندهای حکومتی بر سر عواقب برجام و زهرخوران اتمی
جنگ گرگها بر سر زهر اتمی و پیامدهای آن و هم‌چنین نمایش انتخابات و شکست مفتضحانه خامنه‌ای در این نمایش در رأس نظام و بین باندهای متخاصم حکومتی هم‌چنان ادامه دارد.

رفسنجانی در دیدار با عناصر وابسته به خودش در حزب کارگزاران فضاحت خامنه‌ای در نمایش انتخابات را یکبار دیگر به رخ او کشید و گفت: مردم در انتخابات نشان دادند که هتاکان را کنار می‌گذارند. و به هیچ‌وجه عوام فریبی و هتاکی‌ها را نمی‌پسندند.

رفسنجانی درباره سیاستهای ولی‌فقیه ارتجاع در دوران احمدی‌نژاد گفت: سیاستهای دولت نهم و دهم در بعد داخلی و خارجی به ضرر نظام بود و مردم فهمیدند ادامه این سیاست‌ها برای کشور خطرناک است و مردم به‌رغم فشارهای امنیتی وارد میدان شدند و دیدید که چه حماسه‌ای خلق کردند.

متقابلاً عناصر و مهره‌های باند خامنه‌ای، با حمله به باند رفسنجانی و روحانی بر سر زهر اتمی، از آینده نظام ابراز نگرانی می‌کنند.

صادق لاریجانی، سردژخیم قضاییه خامنه‌ای گفت: برخی در داخل فکر می‌کردند اگر برجام حل و فصل شود همه مشکلات حل خواهد شد. آمریکاییها گمان می‌کنند که می‌توانند با برجامهای دو، سه و چهار ماهیت سیاست خارجی ما را تغییر دهند.

آخوند ابراهیمی عضو کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع گفت: اظهارات اخیر جان کری نشان می‌دهد که آمریکا در تدارک تحمیل برجام 2 به ایران و حتی بیشتر از آن درصدد از بین بردن و استحاله انقلاب اسلامی است

پاسدار رحیم صفوی دستیار نظامی خامنه‌ای روز دوشنبه گفت: دشمنان مدتها است به این رویکرد رسیده‌اند که انقلاب اسلامی را از درون استحاله کنند و برخی در این میان نقش پیاده‌نظام دشمن را ایفاء می‌کنند. هم‌اکنون در کشور برخیها نفاق دارند و نفاق برخی خواص، مردم را متحیر می‌کند.

دستیار نظامی خامنه‌ای افزود: مقام معظم رهبری برخی از موضوعات را به‌دلیل حساسیت آن خیلی سربسته و کلی مطرح می‌کنند... موضوع خیانت موضوع بسیار مهمی است و کلمه خیانت بار مفهومی و معنایی بسیاری دارد… برخی مانند کسانی هستند که هم با این طرف هستند و هم با طرف دیگر

خامنه‌ای 10روز پیش در واکنش به یک اظهار‌نظر رفسنجانی درباره برنامه موشکی رژیم وی را تلویحا خائن نامید.

سپاه پاسداران نیز نوشت: صحبتهای اخیر جان کری مصداق برجام ۲ است زیرا آنها با تهدید از ضرورت این‌که نظام باید در روند صلح یمن و سوریه پای مذاکره بیاید و دست از اقدامات خود در منطقه بردارد سخن می‌گویند.

آخوند مصباح یزدی با اشاره به باند رفسنجانی - روحانی گفت:عده‌‌یی از معامله برد برد سخن می‌گویند، اما منظورشان باج دادن به آمریکاست. در مذاکرات از خطوط قرمز عبور کردند تا به نتیجه برسند.

کارخانه‌ای، عضو مجلس ارتجاع اظهار داشت: آنچه امروز دشمن حیله‌گر را به عهدشکنی و تهدیدات بیشتر ترغیب کرده است، کوتاه آمدن در برابر نقض‌های مکرر و کارشکنی‌های مدیریت‌شده از سوی آمریکا در معامله با نظام است.

پاسدار شریعتمداری، نماینده خامنه‌ای در کیهان نوشت: همه شواهد موجود حکایت از آن دارد که در تنور برجام هیچ نانی پخته نشده است و آن همه بزرگنمایی و تعریف و تمجیدهای اغراق‌آمیز درباره آن بی‌نتیجه باقی مانده است. تحریم‌ها برداشته نشده، دارایی‌های بلوکه شده به کشور بازنگشته، روابط بانکی کماکان مسدود است... دولت اما، به‌دلیل اعتماد بی‌دلیل به حریف، وعده‌هایی به مردم داده است که تقریباً هیچیک از آنها تحقق نیافته است (کیهان)

و پاسدار سعید جلیلی با اشاره به این‌که آمریکا صراحتاً اعلام کرده که تحریمها برداشته نمی‌شود افزود: رئیس‌جمهور بودم پای برجام را امضا نمی‌کردم

روزنامه سپاه پاسداران هم درباره علت ضعف رژیم در منطقه نوشت: قطعاً اگر روحانی یا جواد ظریف در قبال حادثه منا موضعگیری محکمی اتخاذ می‌کردند امروز مقامات این کشورها به‌ راحتی حاضر نمی‌شدند که نظام را تروریست معرفی کرده و به دخالت امور در سایر کشورها متهم کنند

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5cf464bc-6790-4721-a628-c9f4d7804598"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات