728 x 90

اخبار اعتراضي,

تجمعات اعتراضی کارگران، دانشجویان و استادان در بندرعباس و تهران

-

بندرعباس
بندرعباس
اعتراض و اعتصاب کارگران به جان آمده برای حقوق به یغما رفته در بندرعباس و مهاباد و اعتراض دانشجویان و استادان به‌خاطر فضای سرکوب و اخراج بی‌رویه در دانشگاه در تهران طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 23و24 فروردین جریان داشت:

بندرعباس - تجمع اعتراضی کارگران و کارکنان کارخانه آلومینیم سازی المهدی

  در بندرعباس تجمع اعتراضی کارگران و کارکنان کارخانه آلومینیم سازی المهدی در محوطه این کارخانه نسبت به محقق نشدن مطالباتشان برگزار شد.
خاطر نشان می‌شود در روز چهارشنبه 18فروردین 95 نیر این کارگران در مقابل استانداری هرمزگان تجمع اعتراضی برگزار کرده بودند.
سلسله اعتراضات کارگران آلومینیوم المهدی در بندرعباس بارها با اقدامات سرکوبگرانه ایادی رژیم همراه بوده است، از جمله در روز 13دی 94 ایادی رژیم در بندرعباس ناگزیر شدند یکی از کارگران شرکت المهدی را که اخراج شده بود، در اثر اعتصاب و اعتراض همکارانش به‌کار برگردانند. سایر کارکنان اخراجی شرکت پرس المهدی نیز که به‌خاطر مطالبه حقوق معوقه خود اخراج شده بودند، به‌خاطر استخدام نیروی جدید توسط شرکت برای جایگزینی آنها، دست به تجمع اعتراضی زده بودند.

تهران - تحصن اعتراضی استاد دانشگاه خواجه نصیر در مقابل درب ورودی دانشگاه به‌دلیل اخراج از کار

 
روز دوشنبه 23 فروردین 1395 دکتر قاسم اکسیری فرد، استاد دانشگاه خواجه نصیر که به‌دلیل مشکل تارهای صوتی از تدریس در دانشگاه اخراج گردیده است! در خیابان میرداماد تهران، مقابل ساختمان دانشگاه خواجه نصیر به تحصن اعتراضی اقدام نمود. وی پلاکاردی را مقابل رویش گذاشته بود که در آن نوشته است: تارکی صدا نباید دلیلی بر محرومیت ایشان از حق تدریس باشد.

تجمع اعتراضی در مهاباد

مهاباد - تجمع مرغداران، زمین داران و کارگران شرکت کشت وصنعت مهاباد، جلو درب فرمانداری ویژه در روز دوشنبه 23 فروردین 95 برگزار شد. این تجمع در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و مطالبات آنها از دولت برگزار گردید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/974b3bb8-324c-44d6-9572-651e15c4e64a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات