728 x 90

اخبار سوريه,

گزارشی از پیشروی رزمندگان سوریه در اطراف حلب

-

تصویری از شهر حلب
تصویری از شهر حلب
رزمندگان سوریه اعلام کردند روستاهای برنه، زیتان و خالدیه در حومه جنوبی حلب را بعد از درگیریهای سنگین با نظامیان اسد و شبه‌نظامیان آن تصرف کردند.

رزمندگان تاکتیک تهاجمی در پیش می‌گیرند
اپوزیسیون مسلح سوری درگیری هایش در حلب را سرنوشت‌ساز توصیف می‌کند. این از نظر اپوزیسیون سوری واقعیت نظامی جدیدی در حومه شمالی و جنوبی حلب است. بعد از ماهها که درگیریها حالت دفاعی به خود گرفته بود، رزمندگان مسلح سوری استراتژی خود را تغییر داده و تهاجم به جبهه‌های مختلف را شروع کرده‌اند.

در حومه جنوبی حلب رزمندگان سوریه علیه نظامیان اسد و شبه‌نظامیان آن تهاجم خود را شروع کرده‌اند. در این تهاجمات مناطق خالدیه، برنه و زیتان به تصرف آنها درآمد. در حومه شمالی نیز اپوزیسیون مسلح سوری علیه داعش پیروزیهای استراتژیکی دیگری را به‌دست آورده است.
تصرف شهرک الراعی
به تصرف در آوردن شهرک الراعی که در نزدیکی یکی از مهمترین پناهگاههای داعش در حومه شرقی حلب یعنی شهرهای منبج و الباب است نمونه ای از این پیروزی استراتژیکی بحساب می‌آید.

در نزدیکی محله شیخ مقصود منطقه معامل در اردوگاه حندرات شاهد درگیری‌هایی میان رزمندگان مسلح اپوزیسیون سوری و نظامیان اسد هستیم. منابع در داخل شهر حلب می‌گویند بمباران شدید مواضع اپوزیسیون سوریه توسط هواپیماهای روسی مجدداً شروع شده است.

اتاق عملیات فتح حلب وابسته به رزمندگان اپوزیسیون سوری از ساکنین محله شیخ مقصود خواست تا برای دور ماندن از بازتابهای عملیات نظامی پیش رو در داخل محله، این منطقه را ترک کنند.
اپوزیسیون سوری اعلام کرده است که به ساکنین محله شیخ مقصود که خانه‌هایشان را ترک می‌کنند اماکن امنی را خواهند داد که از درگیریها در امان بمانند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4df56555-cc22-4694-aabf-1bc43e9911f2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات