728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

نایب رئیس کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع: کسانی که دل به خارج بسته‌اند اعتقادی به اقتصاد مقاومتی ندارند

-

حقیقت پور نایب رئیس کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع
حقیقت پور نایب رئیس کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع
3فروردین 95- حقیقت پور نایب رئیس کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع، با اشاره به اظهارات ولی‌فقیه ارتجاع در مورد اقتصاد مقاومتی، به باند رفسنجانی-روحانی حمله کرد و از جمله گفت: برجام به تصویب رسید و ضرورت دارد که تمامی شاخصه‌های آن از هر دو طرف به‌طور کامل اجرا شود، ولی نباید ایجاد رابطه با کشورهای غربی به‌منزله توجه نکردن به تولید داخلی باشد و واردات کالا افزایش یابد.
وی با اشاره به ضرورت سهم باندهای داخلی رژیم از اقتصاد افزود:‌توجه به استعدادها و سرمایه‌های داخلی اصل اساسی در تحقق اقتصاد مقاومتی بوده و هر فردی که برای حل مشکلات دل به خارج از کشور بسته، مطمئناً اعتقادی به اقتصاد مقاومتی ندارد.
 
خاطر نشان می‌شود پس از اظهارات روز اول فروردین ولی‌فقیه ارتجاع در مشهد، و نام گذاری سال به اسم سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل مهره‌های خامنه‌ای، یک به یک به صحنه آمده و باند رفسنجانی-روحانی را مورد حمله قرار داده‌اند، از جمله آخوند احمد خاتمی، آخوند ایمانی امام جمعهٴ خامنه‌ای در شیراز، پاسدار رضایی، ترقی از باند مؤتلفه.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f9f91b22-9c54-486d-867a-641704ef4d1b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات