728 x 90

اخبار سوريه,

دیدگاههای مردم سوریه در مورد آتش بس

-

بمباران سوریه
بمباران سوریه
بعد از آن‌که روسیه در حملات هوایی سنگین چند ماهه علیه مناطق آزاد شده و انقلاب مردم سوریه، نتوانست بر روی زمین موفقیتی برای رژیم جنایتکار اسد کسب کند و با شکل‌گیری ائتلاف عربی – اسلامی به رهبری عربستان و دخالت قریب الوقوع آن در سوریه مواجه شد، به ناچار با آمریکا وارد یک توافق که مردم سوریه آن را خائنانه و توطئه‌گرانه توصیف می‌کنند، گردید. در همین رابطه مردم سوریه عکس‌العمل نشان داده و همگی متفق‌القول هستند که این آتش‌بس ادامه‌دار نخواهد بود زیرا رژیم دروغگوی اسد به آن ملتزم نیست. برخی از اظهارنظرها از این قرار است:
یک شهروند: روسیه هم حامی رژیم اسد است هم یک طرف توافقنامه آتش‌بس و هم‌چنان به حمایت از رژیم اسد ادامه می‌دهد. رژیم اسد به‌عملیات و جنایتهایش ادامه می‌دهد.

یک شهروند دیگر:
ما امیدواریم که خانواده و فرزندان و همسایگان ما در امنیت باشند. بدون این‌که از بمبارانها بترسیم اما رژیم اسد بارها ثابت کرده که دروغگو و منافق است. این آتش‌بس هم چند ساعتی بیش نیست.

یک شهروند:
رژیم اسد یک رژیم فاشیستی و دیکتاتوری و دروغگو و منافق و لعنت شده است. ما چیزی جز دروغ و نیرنگ از آن ندیده‌ایم.

یک شهروند:
ما آتش‌بس می‌خواهیم اما رژیم اسد باید به آن ملتزم باشد. این رژیم همه چیز را نابود کرده است.

یک شهروند:
ما آتش‌بس می‌خواهیم اما رژیم اسد به آن ملتزم نیست. ما تجربه قبلی داریم و محال است که به آن ملتزم باشد. این رژیم که عهد و پیمان ندارد. آن‌قدر دروغ می‌گوید که شما نهایتاً باور کنید. شهر داریا که مستنثی شده مگر مردم سوریه نیستند؟

یک شهروند دیگر:
رژیم اسد دروغگو است و همه دنیا هم می‌دانند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/05438996-f64b-47eb-9408-c16585285c54"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات