728 x 90

اخبار اعتراضي,اخبار کارگری,

اخراج کارگران با سابقه کارخانه فولاد البرز در تاکستان در آستانه سال جدید

-

کارگران کارخانه فولاد
کارگران کارخانه فولاد
رژیم ضدکارگری آخوندی 55تن از کارگران با سابقه کارخانه فولاد البرز در تاکستان را در آستانه سال جدید اخراج و از تمدید قرارداد با آنها خودداری کرد.

گرداننده این واحد تولید کننده انواع آهن و میلگرد بعد از اتمام قرار داد یک ماهه با کارگران، از ورود آنها به کارخانه جلوگیری کرده و ادعا کرده است، به‌دلیل مشکلات مالی، توان پرداخت به موقع حقوق کارگران شاغل و هزینه‌های جاری کارخانه را ندارد.

به گفته کارگران، فعالیت تولیدی فولاد البرز از ابتدای فصل پاییز متوقف شده و فقط کارگران بیکار در محل کار خود حاضر می‌شوند.

خاطرنشان می‌شود کارگران این واحد تولیدی از تیر ماه سال جاری دستمزد نگرفته‌اند. علاوه بر دستمزد، کارگران عیدی سال ۹۳ و حق بن سال ۹۳ و ۹۴ خود را طلب دارند.

وی همچنین درباره معوقات بیمه‌ای کارگران شاغل در کارخانه گفت: علاوه بر تعویق هشت ماه حقوق، از اردیبهشت ماه سال جاری حق بیمه کارگران به تأمین اجتماعی پرداخت نشده به‌طوریکه چهار الی ۵ ماه از سال دفترچه‌های درمانی خانواده‌های کارگران فاقد اعتبار است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1a1a09c7-8f23-459f-b449-88a984e03732"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات