728 x 90

-

امام جمعه رژیم در کرج: رأی‌دادن به افرادی که کوچکترین زاویه‌ای با نظام دارند درست نیست

-

آخوند حسینی همدانی امام‌جمعه رژیم در کرج
آخوند حسینی همدانی امام‌جمعه رژیم در کرج
آخوند حسینی همدانی امام‌جمعه رژیم در کرج در جمعه‌بازار 30بهمن 94 گفت: رأی‌دادن به افرادی که کوچکترین زاویه‌ای با نظام دارند و در مواقع ضروری به‌جای دفاع از نظام تنها سکوت کردند، درست نیست.

وی با حمله به رفسنجانی گفت: عده‌یی به شورای نگهبان می‌تازند و برخی کاندیدا‌ها در مجلس و خبرگان به‌جای اعلام برائت به خدمات آن فرد اشاره می‌کنند که این جواب خطرناک است“. … انتخابات پیش رو از جهات مختلف و مسائل داخلی و خارجی دارای اهمیت ویژه‌یی است. برخی کاندیداها به‌رغم این‌که هنوز به مجلس شورای اسلامی راه پیدا نکرده‌اند اما سخن از یک‌دست شدن مجلس و بردن پرونده فتنه به شورای امنیت ملی کشور می‌گویند و برای نظام خط‌ و نشان می‌کشند از این رو مردم باید با بصیرت وارد میدان شوند“.

امام جمعه رژیم در کرج اظهارات آخوند روحانی در مورد رکود را تناقض‌گویی خواند و گفت: ”اول اردیبهشت سال جاری لایحه خروج از رکود در مجلس تصویب شد، 15 شهریور مبحث خروج از رکود مطرح، 13مهرماه 4وزیر در نامه‌یی به رئیس‌جمهور اعلام کردند رکود در آستانه بحران است و بعد از گذشت تمام این ضد و نقیض‌ها در سفر ایتالیای رئیس‌جمهور این مهم مطرح شد که معضل رکود در کشور حل شده است“..
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e7594433-83e2-433d-a24e-a6f41c3b7e70"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات