728 x 90

فساد اقتصادى,بحران اقتصادى ايران

اعتراف میرکاظمی عضو مجلس ارتجاع: در پرونده کرسنت پول‌های کثیفی به برخی احزاب و گروهها داده شد

-

--
--
با اوجگیری درگیریهای باندی در آستانه نمایش انتخابات، میرکاظمی عضو کمیسیون مجلس ارتجاع از تهران درباره پرونده کرسنت اعتراف کرد: ”اگر این پرونده باز شود تعداد زیادی افراد آلوده در جریان این پرونده حضور دارند“.

وی که روز شنبه 24بهمن 94 با خبرگزاری نیروی تروریستی قدس موسوم به تسنیم مصاحبه می‌کرد افزود: ”مطالب زیادی در دل این پرونده… وجود دارد. پول‌های کثیفی به برخی احزاب و گروهها داده شده که قوه قضاییه باید با اعمال ماده 18 به آن رسیدگی کند“..

میرکاظمی در واکنش به اظهارات وزیر نفت کابینه آخوند روحانی که «قرار است در آینده نزدیک درباره پرونده کرسنت با حضور خبرنگاران محدودی صحبت کند» پرسید: «چه‌دلیلی وجود دارد که به‌صورت محدود صحبت کنند؟ چه مسأله مخفی وجود دارد؟»

خاطرنشان می‌شود سایت حکومتی مشرق در شماره روز چهارشنبه 21بهمن 94 درباره قراردادهای محرمانه آخوند روحانی نوشت: ”قراردادهای نفتی، 20 درصد قرارداد پژو، پرونده کرسنت، رقم جریمه ایران در صادرات گاز به ترکیه، نرخ رشد اقتصادی از جمله موضوعات اقتصادی است که در دولت یازدهم محرمانه شده است“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7a1bb1ae-25e4-41a4-87f4-110d777d7acf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات