728 x 90

اخبار سوريه,

سرتیپ اسعد الزعبی: اعزام هزاران پاسدار از ایران به سوریه

-

سرتیپ اسعد الزعبی، از رهبران اپوزیسیون سوریه
سرتیپ اسعد الزعبی، از رهبران اپوزیسیون سوریه
سرتیپ اسعد الزعبی، از رهبران اپوزیسیون سوریه گفت: رژیم ایران اخیراً 40هزار پاسدار، وارد مناطقی از سوریه کرد تا آنها را به شهر حلب اعزام کند.

وی که روز چهارشنبه 21بهمن 94 با روزنامه شرق الاوسط مصاحبه می‌کرد افزود: ”رهبران نظامی مخالفان سوری قرار است ابتدا در استانبول در ترکیه گردهم آیند و اوضاع سوریه را بررسی کنند. نتایج این گردهمایی نقش اساسی در برگزاری کنفرانس ریاض خواهد داشت، که به‌زودی تشکیل می‌شود.
سرتیپ اسعد الزعبی گفت: ”رژیم اسد شبه‌نظامیان داعش را تقویت می‌کند تا به این ترتیب تحرکات نظامی خود را توجیه کند“.

وی در پاسخ به ادعای رژیم سوریه مبنی بر این‌که مخالفان سوریه جلسه مذاکرات را ترک کردند، گفت: ”تا برآورده شدن 2 خواسته اپوزیسیون سوریه، آنها در گفتگوها شرکت نمی‌کنند. خواسته اول ارسال کمکهای انسان‌دوستانه جامعه بین‌المللی به سوریه، و دوم قطع تهاجم رژیم ایران و روسیه به مناطق شمال این کشور است“.

خاطرنشان می‌شود روز جمعه 16بهمن 94 کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت ایران طی اطلاعیه‌یی با عنوان ”لشکر کشی خامنه‌ای و کشتار در حلب برای سرپوش گذاشتن بر بحران در آستانه نمایش انتخابات“ از جمله اعلام کرد: ”فاشیسم دینی حاکم بر ایران در هفته‌های اخیر به لشکر‌کشی جنایتکارانه‌اش به سوریه ابعاد جدیدی بخشیده و دهها هزار تن از پاسداران و مزدوران غیرایرانی خود را در اطراف حلب متمرکز کرده است تا هماهنگ با بمباران وحشیانه غیرنظامیان، به کشتار بی‌رحمانه مردم محروم روستاها و شهرکها و شهرهای این منطقه بپردازند. هفته گذشته دهها تن از سرکردگان پاسداران و صدها تن از مزدوران در جبهه حلب کشته شده‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6018b5c3-bb31-47c8-9e65-a8f7aa38b9aa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات