728 x 90

تشدید سرکوب ,

تهران- ۴رشته برخوردهای مردمی با عوامل سرکوبگر

-

جوانان در بام توچال تهران
جوانان در بام توچال تهران
تهران- یورش نیروی انتظامی به پیست توچال با اعتراض های پیاپی مردمی مواجه شد.
صبح روز جمعه 16بهمن 1394، با ورود مأموران نیروی انتظامی همراه با چندین ون در پیست اسکی توچال واکنشهای مردم بلافاصله به اقدامات مداخله جویانه آنها آغاز شد. در حدی که کارکنان دولتی پیست از مزدوران خواستند محل را ترک کنند. مزاحمت مأموران برای مردم خصوصاٌ جوانان، درگیریهای لفظی و حتی توسل به‌زور به‌دنبال داشت.
یکی از مزدوران گفت: علت استقرار این همه مأمور در پیست، پخش گسترده تصاویر جوانان در پیست اسکی در شبکه‌های اجتماعی بوده است.

تهران - اعتراض علیه مزاحمت مأموران ارشاد در جشنواره فیلم
صبح روز شنبه 17بهمن 1394 در مقابل سینما آزادی تهران مأموران سرکوبگر موسوم به ارشاد برای مردم و جوانان ایجاد مزاحمت کردند که باعت تشنج و ایجاد واکنش اعتراضی مردم شد. تعدادی از جوانان در اقدامی اعتراضی، صفهای ورود به سینما و بلیط را رها کردند. برخی گردانندگان این نمایش حکومتی با مرکز فوریتهای پلیس تماس گرفته و با گزارش فضای متشنج و امکان بهم ریختن نمایش حکومتی خواهان بیرون بردن فوری مزدوران شدند. این تماسها، منجر به بیرون کشیدن مزدوران از صحنه شد.

تهران - گوشمالی دو بسیجی در میدان علم و صنعت
ساعت 7 بعدازظهر جمعه 16بهمن 94 در میدان علم و صنعت، دو بسیجی که مزاحم چهار جوان به‌دلیل وضعيت ظاهري آنها شدند با واکنش تند آن جوانان مواجه شده و گوشمالی داده شدند، مزدوران کمکی سررسیده و جوانان معترض را دستگیر کرده و با خود بردند.
تهران - گوشمالی مأمور حکومتی در شهرک غرب
بعدازظهر جمعه 16بهمن 94 جوانان مأموری را که از پشت بلندگوی گشت به بهانه تذکر به آنان توهین کرده بود را گوشمالی دادند. این واقعه در جلوی پاساژ میلاد نور در شهرک غرب اتفاق افتاد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0def4ed2-e4b4-4f14-9bd3-68c54f31eed6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات