728 x 90

اخبار اعتراضي,

۵رشته اعتراض و اعتصاب اقشار به جان آمده در ایلام، بیجار و سنندج

-

کارگران شهرداری - آرشیو
کارگران شهرداری - آرشیو
روز چهارشنبه 14بهمن 5رشته اعتراض و اعتصاب اقشار به جان آمده در سه شهر غربی میهن در جریان بود:

گروهی از پزشکان بیمارستان قائم در شهرستان ایلام، در اعتراض به پرداخت نشدن حق کارانه، در محل این بیمارستان در میدان 22بهمن اقدام به تجمع کردند.

گروهی از پرسنل قراردادی سازمان فناوری اطلاعات شهرستان ایلام در اعتراض به پرداخت نشدن 5ماه حق اضافه کاری در محل این سازمان در بلوار موسوم به جمهوری تجمع کرده و خواهان پرداخت مطالباتشان شدند.
در سنندج گروهی از کارگران شرکتهای پیمانکاری در اعتراض به بیمه نکردن آنها توسط کارفرما در محل اداره کار در خیابان 12فروردین تجمع کرده و خواهان تعیین تکلیف وضعیت بیمه خود شدند.

در بیجار گروهی از پرسنل شرکتی اداره توزیع برق، در اعتراض به تبدیل نشدن وضعیت شغلی‌شان که 4سال است انجام نشده، در محل این اداره در میدان آزادگان بیجار تجمع کردند

کارگران شهرداری محله نایسر سنندج در اعتراض به پرداخت نشدن دو ماه حقوق در محل این شهرداری تجمع کرده و خواهان مطالباتشان شدند، کارگران می‌گفتند به جای این همه هزینه که خرج تشریفات دهه زجر می‌کنید، حقوق ما را بدهید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/791b06ab-bf15-43de-9fb4-f642d13b8245"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات