728 x 90

اخبار يمن,

بمباران شدید مواضع کودتاگران حوثی در صنعا توسط نیروهای ائتلاف

-

جنگنده‌های عربستان در ائتلاف عربی
جنگنده‌های عربستان در ائتلاف عربی
تلویزیون العربیه ضمن گزارش خود از حملات نیروهای ائتلاف در یمن اعلام کرد: روز گذشته 28 دیماه 1394 جنگنده‌های ائتلاف عربی ضمن بمباران دو اردوگاه کودتاگران حوثی، منزل یکی از رهبران شبه‌نظامیان حوثی در منطقه نهم را نیز بمباران کردند.

بر اثر این حملات هوایی نیروهای ائتلاف روی مواضع حوثیها در صنعا دهها تن از کودتاگران حوثی کشته و تعداد زیادی از آنها زخمی شدند.

جنگنده‌های ائتلاف علاوه بر بمباران مرکز صنعا، مواضع حوثیها را در مناطق نقیل، بن غیلان در شمال شرق پایتخت را نیز هدف قرار دادند.

در همین حال نیروهای مقاومت مردمی و ارتش ملی یمن به کمک نیروهای ائتلاف یک موشک بالستیک که به وسیله حوثیها به استان مارب، پرتاب شده بود را ردیابی و در هوا منهدم کردند. نیروهای ائتلاف همچنین با شناسایی سکوهای پرتاب موشک حوثیها در اطراف صنعا آن را به‌شدت بمباران کردند.

به موازات حملات نیروی ائتلاف در صنعا نیروهای مقاومت مردمی یمن ضمن حمله به مواضع حوثیها در مناطق بریم در استان اب و همچنین در منطقه نقیل و سماره در تعز، تلفات سنگینی به کودتاگران حوثی وارد کردند.

در این حال حوثیهای وابسته به رژیم ایران با موشکهای کاتیوشا روستاهای شهر صومعه در استان البیضا را هدف قرار دادند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c5a0fe8f-11e6-40fe-a1b0-c4b3507c3c86"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات