728 x 90

-

آیا شتردزد از کاه دزدی دست برداشته؟

-

دزدی‌ باندهای رژیم
دزدی‌ باندهای رژیم
در قدیم می‌گفتند کاه دزد، شتردزد می‌شود. اما در همان قدیم، وقتی دزدی شتردزد می‌شد، دیگر کاه دزدی نمی‌کرد! آن زمان انواع دزدها هم وجود داشت. مثلاً دزد سرگردنه، دزد خانگی، دزد شب، دزد مزد، دله دزد، شاه دزد، و غیره. اما اصطلاح شیخ دزدش را ندیده بودیم. این شیخ دزدی نوع جدیدی است که حکایت رژیم ولایت‌فقیه است. آخوندهای مرتجع که قبلاً کاه دزدهای جامعه بودند، وقتی انقلابی را دزدیدند، یعنی کل مملکت را با سرمایه‌های عظیمش دزدیدند، نه از کاه دزدی، دست می‌کشند، نه از دزدی مزد، نه از دزدی سرگردنه، نه از دزدی از سفره و جیب کارگر و نه از غارت اموال آنها که نیاز به خانه دارند.

فقط چند مورد از نمونه‌های طراحی برای روشهای جدید دزدی را ببینید:
طرح شهرداری برای اخذ عوارض از تونل‌های تهران
جهان صنعت 16 دی94: «ماه‌هاست از منابع مختلف اخباری درباره لایحه اخذ عوارض تردد از معابر خاص شهری به گوش می‌رسد؛ لایحه‌یی که در صورت تصویب، رانندگان را وادار می‌کند با هر بار عبور از برخی بزرگراه‌ها و تونل‌های داخل شهر، مبلغی را به‌عنوان عوارض به شهرداری تهران بپردازند. در لایحه اولیه از تونل‌های نیایش، توحید، رسالت و پل طبقاتی صدر نام برده شده و بر اساس اطلاعات ترافیکی موجود، می‌توان تخمین زد که دریافت عوارض تنها از بزرگراه صدر، نزدیک به هفت میلیارد تومان در سال برای شهرداری درآمد خواهد داشت».

گرانی 200درصدی عوارضی آزادراهها
کیهان 9شهریور 94: «معاون وزیر راه در حالی افزایش متوسط نرخ‌های جدید را کمتر از 20 درصد اعلام می‌کند که بررسیهای مستند کیهان نشان می‌دهد برخی محورها تا 250 درصد افزایش قیمت داشته‌اند! به‌عنوان مثال تا پیش از این ابلاغیه، مردم برای عبور با ماشین سواری از آزاداره قزوین-زنجان هزار تومان به‌عنوان عوارض پرداخت می‌کردند که در حال حاضر این رقم تا 3هزار‌و‌پانصد تومان افزایش یافته است. عوارض آزاداره تهران- ساوه هم از هزار تومان پیش از افزایش نرخ‌ها به 2هزار‌و‌پانصد تومان رسیده است».

طرح دزدی از طریق پیامک تلفن همراه:
خبرگزاری فارس 8مهر 94: «در حالی‌که بسیاری از مشترکان تلفن همراه از ارسال روزانه دهها پیامک ارزش افزوده اظهار نارضایتی می‌کنند و خواستار مکانیزمی برای پایش این پیامک‌ها در گوشی خود هستند، معاون وزیر ارتباطات گفت: اگر سامانه‌ای ایجاد شود که مشترکان بتوانند قطع پیامک‌های ارزش افزوده را درخواست کنند، دیگر این تجارت رشد نمی‌کند».

یعنی با ارسال پیامک زوری!، برای مردم از طریق شرکتهایی که اغلب به خود رژیم وابسته‌اند، از مردم پول می‌گیرند و این کار را شغل می‌نامند. حالا نمونه‌های پیامکها را ببینید و قیمت هر یک را:
«به گزارش فارس، دریافت نکاتی آموزنده پیرامون روابط زن و شوهر هر پیام 35 تومان، آشنایی با اتفاقات پس از مرگ فلان خواننده و یا بازیگر هر پیام 35 تومان، اطلاع از وضعیت سلامتی از روی گروه خونی هر پیام 100 تومان، بوتاکس طبیعی چین و چروک صورت با میوه هر پیام 75 تومان و همراهی با المپیک ریو هر پیام 150 تومان از جمله پیامک‌های ارزش افزوده است».

گروکشی آموزش‌وپرورش در فصل امتحان
وطن امروز17 دی: برخی مدارس برای الزام خانواده‌ها به پرداخت شهریه یا کمکهای مالی از صدور کارت شرکت در جلسه امتحان خودداری می‌کنند.

گرفتن شهریه‌ی سرسام‌آور در مهد کودک:
8شهریور 94: شهریه‌های اسم نویسی مهد کودک ها غیرانتفاعی! دو و نیم میلیون تومان، دبستان تا ششم ابتدایی از 3 تا 8 میلیون تومان و راهنمایی تا دبیرستان در بسیاری از مناطق مهم بالا شهر تا 15 میلیون تومان می‌باشد تعداد مدارس دولتی هم با عناوین مختلف، پولی به‌عنوان «همیاری» قبول می‌کنند و بعد ثبت‌نام می‌کنند.

تصاحب معدن کرومیت فاریاب ومجموعه معادن وابسته به آن درکرمان

5آبانماه 94: مقامات رژیم در وزارت صنایع و معادن مجموعه معادن کرومیت فاریاب ومجموعه معادن وابسته به آن را تصاحب کرده‌اند قیمتی که یکی ازعوامل رژیم پرداخته است بین 500میلیون تومان تا حداکثر2میلیارد تومان است در حالیکه قیمت واقعی معادن فاریاب که شامل بیش از 20 معدن بزرگ و کوچک روباز و تونل دار است هر کدام بیش از10میلیارد تومان است

بدین ترتیب یک مجموعه معادن که قیمت آنها بالای 200میلیارد تومان است مفت به‌دست عوامل حکومتی می‌افتد.

همین روزها صداهای تظاهرات غارت‌شدگان، در خیابانها بلند است که شرکتهای وابسته به رژیم، میلیاردها تومان از اموالشان را خورده‌اند و نیروی انتظامی دولت مستضعفان به ضرب و شتم و دستگیری شاکیان می‌پردازد.

نتیجه: این «همه جوردزدان» صبح تا شب نشسته ا ند تا راههای دزدی از هر چیز ممکن را ابداع کنند. و این طرحها این روزها بسیار افزایش یافته. چرا؟ چون هزینهٴ این همه دستگاه سرکوب و ترور و جبهه‌های سوریه و یمن و عراق و موشک، دیگر از نفت 27 دلاری تأمین نمی‌شود، پس باید از جیب مردم در آورد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/79723cff-d6cf-4c43-867d-0f20cfe8ef62"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات