728 x 90

اخبار کارگری,حوادث,

آتش‌سوزی در عسلویه با ۳کشته و ۳مصدوم

-

آتش سوزی - آرشیو
آتش سوزی - آرشیو
دوشنبه 14دیماه 94 - بر اثر وقوع آتش‌سوزی در داخل لوله‌های فاضلاب فاز 14 منطقه ویژه عسلویه 6کارگر دچار حادثه شدند. این حادثه ساعتهایی پیش اتفاق افتاده است. ۳ کارگر مصدوم و ۳ کارگر دیگر جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش رسیده هم‌اکنون یکی از این کارگران در بخش آی.سی.یو و دو کارگر مصدوم دیگر در بخش‌ عمومی بیمارستان موسوم به خمینی کنگان بستری هستند.

این حادثه زمانی اتفاق افتاده است که کارگران مشغول اتصال لوله‌های جی.آر.پی (فایبرگلاس) فاضلاب بودند که به‌صورت ناگهانی موادی که از آن برای چسباندن و آب‌بندی اتصالات استفاده می‌شود از داخل لوله آتش می‌گیرد.

لوله‌های جی.آر.پی از ترکیبات مختلف فیبر، شیشه، رزین و ماسه تشکیل شده‌اند و برای اتصال آنها باید از چسب‌های شیمیایی استفاده کرد که ترکیبات آنها هنگام استفاده حرارتی با دمای بالا تولید می‌کند.

بر پایه این اطلاعات، از آنجایی که لوله‌های جی‌. پی‌. آر نیز از جنس مواد قابل احتراق هستند احتمال دارد که واکنش شیمیایی آنها در مجاورت با ماده چسبنده گرمایی تا حد احتراق و اشتعال تولید کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1d40afda-a546-4589-afbc-0a464c6187f8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات