728 x 90

بحران اقتصادى ايران,

ورشکستگی اقتصادی و ترس از قیام جوانان!

-

ترس از قیام جوانان
ترس از قیام جوانان
خبرگزاری حکومتی آفتاب 11 دی 94 از آخوند مجید انصاری، معاون پارلمانی آخوند روحانی نقل کرده که کاهش رشد نرخ اشتغال در هشت سال گذشته صفر درصد بوده و ما ناگزیر هستیم که رشد آن را به جایی برسانیم که امید به جوانان بازگردد. این در حالی است که وضعیت اقتصادی رژیم با نزول قیمت نفت، روز به روز بد تر هم می‌شود، همین کارگزار رژیم اذعان کرده که کاهش شدید قیمت نفت و بدهیهای هنگفت دولت از جمله مشکلاتی است که در 37سال گذشته نظیر نداشته و حالا آخوندها تبدیل به یکی از بازندگان بزرگ سقوط بهای جهانی نفت شدند. حتی برخی گمانه‌زنیها از سقوط قیمت نفت به بشکه‌ای 20 دلار خبر می‌دهد. چیزی که اقتصاد ورشکستهٴ رژیم را کاملاً فلج کرده و از پا در می‌آورد.

سوالی که این‌جا مطرح می‌شود این است که آیا با چنین شرایطی چپاولگران حاکم بر ایران، حتی اگه بخواهند، می‌توانند اشتغال زایی کنند و به قول این کارگزار رژیم امید را به جوانان برگردانند؟! بر اساس آنچه که از شواهد بر می‌آید و روند عمومی تحولات، پاسخ این سؤال منفی است. یعنی این‌که حتی و حتی اگر آخوندها بخواهند برای جوانان شغل ایجاد کنند، به‌لحاظ اقتصادی چنین توانی را ندارند. البته فراموش نمی‌شود که در ابتدای روی کارآمدن همین آخوند روحانی، قیمت نفت بیش از 100 دلار بود و باز هم شغلی برای جوانان ایجاد نشد که نشد. واقعیت این است که چنین چیزی، آن هم از آخوندها و کارگزاران چپاولگرشان متصور نبوده و نیست. در وحشت از چنین وضعیتی است که آخوند صدیقی در نمایش جمعه نسبت به چیزی که «فساد سیاسی» نامگذاری کرده هشدار می‌دهد که روشن است منظورش از «فساد سیاسی» پیوستن جوانان به حرکتهای برانداز علیه نظام است.

در همین رابطه هشدار یکی از فرماندهان سپاه جهل و جنایت آخوندی مقداری روشن‌تر به اصل موضوع می‌پردازد. آنجاکه وی به جوانان هشدار می‌دهد که مجاهدین در کمین نشسته‌اند و فتنهٴ بزرگتر از فتنهٴ 88 در راه است. خبرگزاری فارس روز9 دی 94 به‌نقل از یکی از سرکردگان سپاه به نام استاد حسینی می‌نویسد که جوانان باید از ابعاد فتنه آگاه بشوند... اگه بصیر و آگاه نباشیم فتنهٴ بزرگتری شکل خواهد گرفت و وقتی آمریکا و مجاهدین از یک جریان و فتنه دفاع می‌کنند انسان بصیر متوجه خواهد شد که چه نیتی در پشت این اقدامات وجود دارد.

بنابراین روشن است که ترس از قیامی بسا بزرگتر از قیام 88 تمام پیکره نظام ولایت‌فقیه را به لرزه درآورده است. از طرفی ورشکستگی اقتصادی و لشکر میلیونی جوانان جویای کار و بیکار که بخش بزرگی از آنها را فارغ‌التحصیلان دانشگاهی تشکیل می‌دهند و از طرف دیگر، ترس از هدایت شدن این پتانسیل عظیم انفجاری توسط مجاهدین، تمامیت نظام ولایت را در وحشت فرو برده است. پنانسیل انفجاری عظیمی که هدفش کاملاً روشن و واضح است، سرنگونی تمامیت نظام ولایت‌فقیه.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0c0742b1-fe45-4655-9dd6-58f50c8989da"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات