728 x 90

سپاه پاسداران,اخبار سوريه,دخالتهای ایران,

افزایش تلفات سپاه پاسداران در سوریه

-

هلاکت پاسداران در سوریه
هلاکت پاسداران در سوریه
تعداد مزدوران به هلاکت رسیده رژیم در سوریه، به‌خصوص عوامل و دست‌اندرکاران جنایتکار رژیم افزایش یافته است.

طی روزهای اخیر حداقل 6تن از این مزدوران به هلاکت رسیدند. از جمله سرهنگ پاسدار محمدرضا علیخانی پس از چندین روز بستری بودن در بیمارستان بقیة‌الله تهران، روز جمعه 4دی کشته شد. این پاسدار اهل خوزستان و همراه یک پاسدار دیگر به نام فرامرز رضازاده در حلب به هلاکت رسید که جسدش روز جمعه به ایران منتقل شد.

هم‌زمان روز جمعه پس از نمایش جمعه تهران، جسد پاسدار محسن فرامرزی محافظ آخوند امامی کاشانی امام جمعه نمره موقت رژیم در تهران، تشییع شد.

همچنین داوود جوانمرد که از طرف رادیو و تلویزیون رژیم به سوریه اعزام شده بود. او نیز دوم دی ماه در سوریه به هلاکت رسید.

حمیدرضا اسداللهی، پاسدار دیگری که در سایتهای نزدیک به سپاه از او به‌عنوان ”فعال فرهنگی“ در سوریه نام برده‌ شده است. گفته می‌شود وی در حوزه بین‌الملل فعال بود و با نیروهای بنیادگرای دیگر کشورها ارتباط داشته است.
 
به گزارش خبرگزاری نیروی تروریستی قدس موسوم به تسنیم، اسداللهی از بانیان یک ارگان صدور ارتجاع به نام ’کنگره بین‌المللی لقاء الحسین’ بوده است. قرار است در مراسم تشییع وی، اعضای خانواده تروریست سرشناس عماد مغنیه، از اعضای به هلاکت رسیده حزب‌الشیطان لبنان نیز شرکت کنند.

همچنین امیر سیاوشی از نیروهای ویژه نیروی دریایی سپاه پاسداران که از منطقه چیذر تهران به سوریه اعزام شده بود، در میان کشته شدگان است. قرار است جسد او همراه با پاسدار حمیدرضا اسداللهی و پاسدار داود جوانمرد روز یک‌شنبه ۶ دی تهران تشییع شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f091b38f-9404-48f6-a82c-47b541cf7303"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات