728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

حمله پاسدار شریعتمداری به باند رفسنجانی: اصحاب فتنه دست به وطن‌فروشی زدند

-

رفسنجانی و پاسدار شریعتمداری
رفسنجانی و پاسدار شریعتمداری
پاسدار شریعتمداری روز پنجشنبه 3 دی در جمع مزدوران بسیجی در دانشگاه شیراز باند رفسنجانی را زیر ضرب برد و گفت: ”اصحاب فتنه به‌معنی واقعی کلمه دست به وطن‌فروشی زدند و حامیان امروز فتنه نیز در خیانت و وطن‌فروشی آنها سهیم هستند“.

وی شعارهای انتخاباتی آخوند روحانی را بی‌محتوا خواند و گفت: ”مواضع و عملکردی که با نفوذ فتنه‌گران در برخی از کانونهای دولت روحانی پدید آمده است، قرار بود هم چرخ سانتریفوژها بچرخد و هم چرخ معیشت مردم، ولی سانتریفوژها که از چرخش افتاده‌اند و چرخ معیشت مردم هم دنده عقب گرفته است“.

پاسدار شریعتمداری افزود:”قرار بود پاسپورت ایرانی احترام داشته باشد، ولی به نماینده معرفی شده رئیس‌جمهور برای سازمان ملل ویزا نمی‌دهند، دهها دانشجو را از یک کشور اروپایی به جرم ایرانی بودن اخراج می‌کنند. عربستان جرأت پیدا می‌کند به وزیر دولت یازدهم ویزا ندهد.
 قرار بود توافق هسته‌یی فتح‌الفتوح باشد، ولی هنوز تحریم‌های قبلی لغو نشده، تحریم تجاری گسترده اخیر از راه می‌رسد. همین دیروز کنگره آمریکا یک میلیارد و 700 میلیون دلار از دارایی‌های بلوکه شده ما را به نفع اتباع خود مصادره کرد، آیا این موارد و نمونه‌های مشابه دیگر درس‌آموز نیستند؟“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fc1f782a-0a7e-4916-94c6-5180922d4a3e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات