728 x 90

اخبار سوريه,

تصرف کامل شهر زلین توسط ارتش آزاد سوریه

-

رزمندگان سوریه و موشک تاو
رزمندگان سوریه و موشک تاو
ارتش آزادی سوریه توانست یک منطقه دیگر را این بار در حومه شمالی حما آزاد کند و تلفات و خسارات فراوانی به نیروهای دشمن وارد آورد:
ارتش عزه وابسته به ارتش آزادی سوریه پیشتر بر شهرکهای بویضه و مصاصنه مسلط شده بود. در جریان آزادسازی این مناطق حداقل 13تن از نظامیان اسد کشته شدند و تعدادی زخمی شدند. همچنین چندین خودرو نظامی آنها منهدم شد و تعدادی نیز به غنیمت رزمندگان درآمد.

گزارشگر تلویزیون اورینت از صحنه گزارش می‌دهد:
ما هم‌اکنون به سمت شهرک زلین در همراهی با رزمندگان ارتش آزادی در حال پیشروی هستیم. ارتش عزه موفق شده بود منطقه رودخانه عاصی را تصرف کند و هم‌اکنون در حال پیشروی به سمت مناطقی است که در دست نظامیان اسد قرار دارد.

با یکی از فرماندهان ارتش عزه مصاحبه‌ای داریم که جزئیات بیشتری از نبردها را به ما می‌گوید

یک فرمانده:
ما به پایگاه زلین تهاجم کردیم و آن را به‌طور کامل تصرف کردیم. شهر زلین حفاظ شهر حلفایه است و مرکز تجمع نظامیان اسد است.

یک فرمانده:
درگیریها در منطقه زلاقیات است ما بخشی از آن را تصرف کردیم و بخش دیگر آن را نیز به یاری خدا تصرف خواهیم کرد. ما غنایم زیادی از نظامیان اسد گرفتیم

یک فرمانده ارتش عزه:
الحمدلله ما شهرک را به‌طور کامل آزاد کردیم و غنایم زیادی به‌دست آوردیم یک توپ 37 به غنیمت گرفتیم. دهها تن از نظامیان اسد را نیز از پا درآوردیم.

ما الآن در پایگاه زلین هستیم و درگیریها هنوز ادامه دارد
ستوان محمود المحمود از فرماندهان ارتش عزه با ماست که جزئیات بیشتری درباره نبردها ارائه می‌کند

ستوان محمود:
به یاری خدا و همت رزمندگان، طراحی عملیات در حومه شمالی حما به اتمام رسید و ارتش عزه منطقه زلاقیات و زلین را شناسایی کرد و بعد از هماهنگی کامل و آماده‌سازیها و تجهیز نیروها، آتش تهیه فشرده و سنگین بر دشمن فرو ریختیم و در یک جبهه گسترده نظامیان دشمن را وحشت‌زده کردیم. بعد از آن رزمندگان نخبه به پایگاههای دشمن حمله‌ور شدند و زلین را به‌طور کامل آزاد کردند.

این مناطق خط دفاعی شهر حما محسوب می‌شود و تپه‌های این منطقه بر شهر حلفایه و شهر امام مسلط است. از این نظر آزادسازی آن از اهمیت زیادی برخوردار است. درگیریها به سمت اتوبان بین‌المللی در جریان است و ما ان‌شاءالله تا آزادی کامل سوریه از رجس و پلیدی سگهای اسد و رژیم ایران و پاسداران و شبه‌نظامیان عراقی و روسی به نبرد ادامه خواهیم داد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4e2542d9-7f5c-4f26-ae87-ea78932894f0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات