728 x 90

دخالتهای ایران,عمليات تروريستى,

جراحت شدید سلیمانی سرکرده نیروی قدس و کشته شدن شمار زیادی از سرتیپ پاسدارها در سوریه

-

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
بر اساس گزارشهای رسیده از درون سپاه پاسداران، پاسدار قاسم سلیمانی سرکرده جنایتکار نیروی تروریستی قدس دو هفته پیش در جبهه جنوبی حلب از چند نقطه از جمله سر به‌خاطر اصابت ترکش به‌شدت مجروح شده است. خودروی قاسم سلیمانی که بر عملیات پاسداران و دیگر نیروهای مزدور نظارت می‌کرد، توسط ارتش آزاد سوریه مورد آتشباری قرار گرفت.

بر اثر شدت جراحتهای وارده او بلافاصله توسط هلیکوپتر پاسداران به دمشق برده شد و پس از معالجات اولیه به تهران انتقال یافت و در بیمارستان موسوم به «بقیه الله» متعلق به سپاه پاسداران در خیابان ملاصدرای تهران بستری شد و تا کنون حداقل دو بار مورد عمل جراحی قرار گرفته است. وی در طبقه هفتم این بیمارستان، در بخش مراقبتهای ویژه (بخشC7) بستری و ممنوع الملاقات است. گروه پزشکان جراح به‌ریاست دکتر غلامرضا فرزانگان متخصص اعصاب و مغز بر وضعیت او نظارت دارند، دکتر علیرضا جلالی رئیس بیمارستان بقیه‌الله به‌طور مستقیم وضعیت سلیمانی را دنبال می‌کند. رئیس بخش C7 دکتر امیر داوودی است و پاسدار شیخی رئیس هماهنگ‌کننده بخش C7 است.

حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران، مقررات شدیدی را برای جلوگیری از درز اطلاعات مربوط به مجروح شدن قاسم سلیمانی اعمال می‌کند و کلیه پرسنل بیمارستان را از هر گونه پاسخگویی نسبت به وضعیت او منع کرده است. رژیم آخوندی نگران است که خبر مجروح شدن پاسدار سلیمانی باعث شود که پاسداران و شبه‌نظامیان جنایتکار در سوریه روحیه خود را به‌طور کامل از دست بدهند. پاسداران هم‌اکنون نیز در اثر تلفات گسترده‌یی که در دو ماه گذشته در سوریه متحمل شده‌اند وحشت‌زده و نگرانند.

در حالیکه انقلاب مردم سوریه به‌زودی وارد ششمین سال خود می‌شود، خامنه‌ای ولی‌فقیه رژیم آخوندی و سپاه پاسداران به‌رغم به‌کار گرفتن تمامی امکانات نظامی، اقتصادی و سیاسی در جنگ با مردم و انقلاب سوریه، با شکستهای پیاپی مواجه شده و همه روزه اجساد شماری از پاسداران به شهرهای مختلف ایران منتقل می‌شود و اجساد شمار دیگری در مناطق آزاد شده سوریه بر جای می‌ماند. شکستهای پی‌درپی که از اواخر سال 1393روند صعودی به خود گرفته است رژیم آخوندی را ناگزیر کرد که برای جلوگیری از سقوط سریع اسد به روسیه متوسل شود. با این خیال باطل که زیر آتش هوایی روسیه پاسداران و شبه‌نظامیان مزدور مانند حزب‌الله و شبه‌نظامیان عراقی و اجیرشدگان افغانی و پاکستانی به کمک بقایای ارتش اسد قادر به درهم شکستن انقلاب سوریه خواهند بود. اما پس از سنگین‌ترین بمبارانها و کشتار هزاران شهروند غیرنظامی در دو ماه گذشته، رژیم آخوندی چیزی جز افزایش بی‌سابقه اجساد پاسداران از جمله شمار زیادی از سرتیپ پاسداران به دست نیاورده است.

شورای ملی مقاومت ایران
کمیسیون امنیت و ضدتروریسم
7آذر 1394 (28نوامبر2015)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9b314f0c-ba17-4681-8810-6647574591b3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات