728 x 90

-

برآشفتگی رژیم آخوندی از قطعنامه کمیته سوم مجمع عمومی ملل متحد

-

مجمع عمومی سازمان ملل‌متحد
مجمع عمومی سازمان ملل‌متحد
​وزیر خارجه رژیم آخوندی درباره تصویب قطعنامه‌های محکومیت رژیم آخوندی و رژیم اسد در سازمان ملل با سوز و گداز گفت: تصویب این دو قطعنامه طنز تلخ روزگار است.

 
روزنامه دلواپسان به نام وطن امروز، تصویب قطعنامه‌ها را «فاجعه دیپلوماسی» نامید و خطاب به وزارت‌خارجه رژیم نوشت: انتظار این بود که دستگاه دیپلوماسی این فاجعه را در سطحی بین‌المللی، پیگیری حقوقی، سیاسی و تبلیغی کند اما وزارت امور خارجه رسماً پیش از ورود به چنین آوردگاهی، سپر از دست انداخته است.

 
روزنامه دیگر این باند به نام سیاست روز با عنوان «وقتی دیپلوماسی لبخند نتوانست جلوی قطعنامه حقوق‌بشری را بگیرد» نوشت: آیا لبخندهای آقای ظریف تنها تا امضای برجام از جانب غربی‌ها خریدار داشت؟

 
​آخوند دژخیم محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه رژیم با برآشفتگی از قطعنامه‌ محکومیت سازمان ملل علیه رژیم گفت: خیلی مضحک و شرم‌آور است برای سازمانهای بین‌المللی که امثال آمریکا و اسرائیل ادعا کنند که مدافع حقوق‌بشر هستند و نسبت به (نظام) قطعنامه صادر می‌کنند ”.

آخوند اژه‌ای در ادامه درباره فعالیتهای مقاومت ایران با غیظ و کین گفت: ”شما اینها را سالیان سال در کشور خودتان پناه دادید و به آنها اجازه تبلیغات می‌دهید، حالا این کشورها دارنده حقوق‌بشر و (ما) ناقض حقوق‌بشر هستیم؟.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5ef3fea7-ebba-4b9b-b126-c7a64d0458ee"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات