728 x 90

-

تغییر ادبیات آخوندها در سرکوب؛ چرا؟

-

آخوند احمد خاتمی
آخوند احمد خاتمی
این هفته آخوند احمد خاتمی صحنه گردان نمایش جمعهٴ تهران بود. یکی از موضوعاتی که آخوند خاتمی آن را طرح کرد، بحث سرکوب جوانان بود. خرچنگ نظام گفت:
«بحمدالله اعلام شد که نیروی انتظامی اقدام خوبی در راستای وظایفشون شروع کردند.. با ماشینهایی که آلودگی صوتی ایجاد می‌کنند، متعرض نوامیس می‌شوند، در ماشین کشف حجاب می‌کنند، برخورد می‌شود با اینها... ما هم به سهم خودمان هر کار که در این مسیر امنیت صلاح این مردم باشه مورد تأیید قرار می‌دهیم، مورد حمایت قرار می‌دهیم و سفارش می‌کنیم به عزیزان نیروی انتطامی که مهر و محبت [!] رو با قاطعیت در آمی‌زند این هر دو بایستی با هم باشه کسی که مرتکب خطایی شده است بیمار است با بیمار با خشونت رفتار نمی‌شود».. (تلویزیون رژیم 29آبان 94)

طبق معمول باز هم آخوند خاتمی از سرکوب نیروی انتظامی ابراز رضایت کرده، اما با این تفاوت که این بار تغییراتی در لابلای حرفهایش دیده می‌شود از جمله این‌که گفته است «که مهر و محبت رو با قاطعیت در آمی‌زند» و یا این‌که «با بیمار با خشونت رفتار نمی‌شود»

لازم به توضیح است که همین آخوند وقیح و مرتجع در نمایش جمعه به تاریخ 8فروردین سال 93 در مورد در «مورد جوانان» و «امنیت» این‌طور گفته است: درجمهوری اسلامی در بهار حاکمیت دین چرا اراذل و اوباش این چنین میدان پیدا کنند و در ادامه اضافه کرده که من یک کلمه دارم یک کلمه این است رؤسای محترم قوه قضاییه طوری عمل کنید که مرتکبان منکر احساس کنند فضا براشون امن نیست که هرغلطی خواستند بکنند

آخوند خاتمی همچنین در نمایش جمعهٴ 4خرداد 86 گفته بود که مسأله امنیت شوخی‌بردار نیست، نیروی انتظامی با هماهنگی همهٴ نهادهای مربوطه از جمله دادستانی... طرح مبارزه با اراذل و اوباش را آغاز کرده است… به نظر بنده که با مبانی فقهی آشنا هستم، برخی از این اراذل و اوباش مفسد فی‌الارض بوده و حکم‌شان معلوم است... . پس معطل چه هستید این مفسد فی‌الارض را اعدام کنید“.

بنابراین پیش از این آخوند خاتمی وقتی می‌خواست از سرکوب جوانان حرف بزند، از واژه‌های «اراذل و اوباش» استفاده می‌کرد. حالا این سؤال پیش می‌آید که علت دگردیسی این جنایتکاران که مجبور شدند از «اراذل و اوباش» عقب‌نشینی کنند و به جای «مفسد فی‌الارض» و «حکم معلوم» یعنی «اعدام» و شدت عمل «رادانی» معاون جنایتکار و قبلی انتظامی، خواهان «مهر و محبت» بشوند چیست؟

زمانی بود که پاسدار رادان به صحنه می‌آمد و می‌گفت اینها اراذل واوباش هستند و به آنها در زندان خوش نمی‌گذرد، حالا چه شده است که آخوند خاتمی می‌گوید اینها بیمار هستند و با بیمار نباید با خشونت رفتار کرد؟!

واقعیت این است که این وضعیت نظام را می‌شود در دو کلمه خلاصه کرد: «بن‌بست سرکوب». نه می‌تواند از صدور فرمان و فتوای سرکوب جوانان دست بردارد و نه می‌تواند عواقب سرکوب یعنی شعله‌ور شدن خشم جوانان را تحمل کند، در نتیجه ملقمه خنده‌داری مثل به‌هم آمیختن «مهر و محبت با قاطعیت» تولید می‌شود. آخوندها و کارگزارانشان به‌ویژه پس از جام زهر هسته‌ای، در بن‌بست سرکوب گیر افتادند و راه برون‌رفت ندارند چرا که می‌دانند و تجربه کرده‌اند که جوانان مقابله به مثل خواهند کرد و خیلی زود حرکتهای اعتراضی پراکنده، سمت و سوی انفجار اجتماعی گرفته و امنیت نظام را به خطر می‌اندازد. پس باید به مردم و به‌خصوص جوانان جسوری که این چنین امثال آخوند احمد خاتمی را وارد کردند که ادبیاتش را تغییر دهد درود فرستاد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bd1b8233-1185-4110-9ba1-34295386f06d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات