728 x 90

اخبار اعتراضي,

۱۱رشته اعتصاب و اعتراض در دو استان کرمانشاه و کردستان

-

اعتراضات مردمی - آرشیو
اعتراضات مردمی - آرشیو
کرمانشاه - تجمع اعتراضی گروهی از کارکنان هلال احمر
صبح روز چهارشنبه 13آبان 94، تعدادی از کارکنان هلال احمر کرمانشاه مربوط به پایگاه امداد و نجات بلوار موسوم به کشوری در اعتراض پرداخت نشدن 6ماه حق کارانه در محل کار تجمع کردند.

مهران - تجمع اعتراضی گروهی از مردم سیل زده در مقابل شهرداری
صبح روز چهارشنبه 13آبان 94، گروهی از مردم خسارت دیده از سیل در محل شهرداری شهر مهران واقع در خیابان موسوم به امام تجمع کرده و نسبت به عدم رسیدگی به مسائل خدماتی بعد از سیل، اعتراض کردند.

کرمانشاه - تجمع اعتراضی گروهی از کارکنان شرکت ماهان تور
صبح روز چهارشنبه 13آبان 94، جمعی از کارکنان شرکت ماهان تور در اعتراض به پرداخت نشدن 3ماه حقوق در محل شرکت دست به تجمع زدند.

سنندج - تجمع اعتراضی گروهی از کارکنان شرکت تعاونی فجر شاهو
صبح روز چهارشنبه 13آبان 94، گروهی از کارکنان شرکت تعاونی فجر شاهوکه که در زمینه تعمیر و نگهداری قطعات مخابراتی کار می‌کند در اعتراض به پرداخت نشدن دو ماه حقوق، در محل دفتر این شرکت واقع درخیابان انقلاب سنندج تجمع کرده و خواهان دریافت حقوق عقب‌افتاده خود شدند.

هرسین - تجمع اعتراضی گروهی از کارکنان شرکت پاک شهر دانش
صبح روز چهارشنبه 13آبان 94 گروهی از کارکنان شرکت پاک شهر دانش واقع در شهرستان هرسین که در زمینه توزیع کتاب کار می‌کند و از زیر مجموعه‌های اداره موسوم به ارشاد رژیم است، در اعتراض به نگرفتن حق پورسانت فروش که سه ماه است به عقب‌افتاده در محل این شرکت واقع درخیابان موسوم به امام تجمع کرده و خواهان گرفتن مطالبات خود شدند.

قروه - تجمع اعتراضی گروهی از فرهنگیان بازنشسته
تعدادی ازفرهنگیان بازنشسته، شهرستان قروه، در اعتراض نگرفتن حق بیمه به مدت یک‌سال و حقوق و مطالبات عقب افتاده‌شان در محل کانون بازنشستگی فرهنگیان شهرستان قروه واقع درخیابان جلال الدین، تجمع اعتراضی کرده و خواهان رسیدگی به شکایاتشان شدند. این اعتصاب روز 12آبان همزمان با اعتراضات معلمان بازنشسته در سایر شهرها بود.

کرمانشاه - تجمع اعتراضی گروهی از دانشجویان دانشگاه غیرانتفاعی
صبح روز سه‌شنبه 12آبان 94، تعدادی ازدانشجویان دانشگاه غیرانتفاعی موسوم به عبدالحمیدی در شهرستان کرمانشاه، واقع درخیابان موسوم به سهرابی، در اعتراض با پایین بودن کیفیت غذا و همچنین نامناسب بودن وضعیت کلاسهای درسی در محل دانشگاه تجمع اعتراضی کردند.

بیستون - تجمع اعتراضی گروهی از کارکنان شرکت امیدآوران پارسا
صبح روز سه‌شنبه 12آبان 94، تعدادی از کارکنان شرکت امید آوران پارسا که در زمینه تولید انواع محصولات پروفیل فعالیت دارند در اعتراض به تعطیل شدن شرکت، در محل شهرک صنعتی بیستون کرمانشاه تجمع کرده و خواهان تعیین تکلیف وضعیت شغلی و بیکارشدن ناگهانی خودشان شدند، این شرکت از روز دوشنبه 11آبان اعلام ورشکستگی کرده و رسماً تعطیل شده است.

هرسین - تجمع اعتراضی گروهی از مستمری بگیران
صبح روز سه‌شنبه 12آبان 94 گروهی از مستمری بگیران تأمین اجتماعی شهرستان هرسین در اعتراض به نگرفتن حقوق مهرماه در محل این اداره واقع درخیابان عراقی تجمع کرده و خواهان دریافت حقوق ناچیز و عقب افتاده خودشان شدند.

سنندج - تجمع اعتراضی گروهی از کارگران فضای سبز شهرداری
صبح روز سه‌شنبه 12آبان 94 تعدادی از کارکنان شرکتی و قراردادی سازمان پارکها و فضای سبز شهرستان سنندج، در مقابل این سازمان درکمربندی آبیدر، در اعتراض به نگرفتن 5ماه اضافه کاری، تجمع کرده و خواهان دریافت مطالبات عقب‌افتاده خود شدند.

بیجار - تجمع اعتراضی گروهی از کارکنان اداره برق
صبح روز سه‌شنبه 12آبان 94، تعدادی از کارکنان اداره برق شهرستان بیجار، در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و اضافه کاری مهرماه در محل این اداره واقع درخیابان موسوم به آزادگان تجمع کرده و خواهان دریافت حقوق و اضافه کاری خودشان شدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1a0d0e8b-1a53-4483-9127-b65812c1e8fa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات