728 x 90

اخبار کارگری,اخبار اعتراضي,

تهران پاکدشت - تعطیلی ۷۰درصد واحدهای تولیدی و صنعتی

-

تعطیلی کارخانجات و بیکاری کارگران
تعطیلی کارخانجات و بیکاری کارگران
تهران - 4آبان 94 - یک صنعتگر در پاکدشت گفت: روند تعطیلی و ورشکستگی واحدهای تولیدی صنعتی شهرکهای صنعتی پاکدشت ادامه دارد. به‌عنوان نمونه یک کارگاه صنعتی که تابلو برق درست می‌کرد، در یک ‌سال گذشته کارگرانش را به 2نفر کاهش داده و الآن هم صاحب کارگاه درصدد فروختن واحد خود می‌باشد. فشارهای وارده به این کارگاهها شامل گران شدن حاملهای انرژی، بیمه، مالیات که چند برابر شده و مشکلات من درآوردی و خنده‌دار مثل ایراد به زمین و آلودکی محیط زمین کارگاه! هست.
 
 
هزینه تعرفه برق در طول 9ماه گذشته 50 تا 40 درصد، گاز 40 درصد و آب 20 درصد گران شده است. در حالیکه اصل بر حمایت از تولیدگران داخلی است. قطعی آب و برق در پنجشنبه و جمعه هم مشکل دیگری بر مشکلات افزوده است، در حالیکه این شهرک صنعتی، یکی از برزگترین شهرکهای صنعتی ایران بوده است.
2شرکت لبنیات هم درپاکدشت در اثر رکود و فشارهای اقتصادی تعطیل کرده‌اند. سایر کارگاههای ریخته‌گری هم اکثراً دنبال تعطیل و یا واگذاری در صورت امکان هستند.

تهران - تجمع اعتراضی کارگران اخراجی شرکت حفاری شمال در مقابل بنیاد مستضعفان
دهها تن از کارگران اخراجی شرکت حفاری شمال روز یکشنبه 3آبان در مقابل ساختمان بنیاد مستضعفان در تهران تجمع اعتراضی برپا کردند.
کارگران در این تجمع به اخراج بی‌رویه کارگران توسط مدیریت این شرکت که وابسته به بنیاد مستضعفان است اعتراض کرده و خواستار بازگشت به‌کار خود شدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/77e891ae-7ea5-40ff-a66a-6c6db29afdec"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات