728 x 90

اخبار اعتراضي,اخبار کارگری,

اعتصاب و اعتراض سنگ‌بریها، کارگران و کارمندان در بیستون، کرمانشاه، جهرم و اردبیل

-

کارخانه قند بیستون
کارخانه قند بیستون
کرمانشاه - تجمع اعتراضی گروهی از کارکنان شرکت نوین پلاست
صبح روز چهارشنبه 29مهرماه 94، تعدادی از کارکنان قسمت انبار شرکت نوین پلاست واقع در کیلومتر 6، جاده کرمانشاه سنندج، در اعتراض به پرداخت نشدن 6ماه حقوق در محل این شرکت تجمع کرده و خواهان گرفتن حقوق عقب‌افتاده خودشان شدند.

سنگ‌بریهای جهرم به اعتصاب‌کنندگان سایر شهرهای استان فارس پیوستند
از روز چهارشنبه 29مهر 94 در ادامه اعتصاب سنگبریهای شهرهای مختلف؛ 70 درصد از سنگبریهای شهرستان جهرم نیز به علت گرانی سنگ اعتصاب کرده و تعطیل نمودند.


بیستون - اعتصاب رانندگان کامیون کارخانه قند بیستون
به گزارش دریافتی؛ روز چهارشنبه 29مهر ماه رانندگان کامیون کارخانه قند بیستون در اعتراض به پایین بودن دستمزد حمل و نقل در مقابل این کارخانه دست به اعتصاب زدند و از ادامه کار خودداری کردند.
کامیون داران خواستار افزایش دستمزد حمل ونقل تا 20 درصد می‌باشند.

اردبیل - تجمع اعتراضی کارگران ذوب آهن اردبیل
روز چهارشنبه 29مهر، کارگران و کارکنان ذوب آهن اردبیل در اعتراض به پرداخت نشدن بیش از 5ماه حقوق خود در مقابل این شرکت تجمع کردند.

لازم به یادآوری است که ذوب آهن اردبیل حدود 800 کارگر داشت و از عید تا کنون یعنی 7ماه هست که به‌طور کامل تعطیل گردید و کارگران این شرکت برای پیگیری مطالباتشان هر چند روز یکبار تجمع و تحصن می‌کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3363d15d-480f-4c67-b3af-1be41369b0c5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات