728 x 90

جام زهر اتمى,

پاسدار اسماعیل کوثری به نیاز رژیم آخوندی به بمب اتمی اعتراف کرد

-

مجلس ارتجاع
مجلس ارتجاع
امروز سه‌شنبه 21مهر 94 در جلسه علنی مجلس ارتجاع و هنگام بررسی جزییات طرح برجام، پاسدار اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت مجلس به صراحت نیاز رژیم ولایت‌فقیه به بمب اتمی را بیان کرد.

وی گفت: «فتوای حضرت مقام معظم رهبری که در بند یک آمده خب این درسته کاملاً درسته اما یک اما داره، خب اگر این باشه که دشمنان ما که قسم خورده هستند یعنی استکبار جهانی و صهیونیسم که متأسفانه قانون در سطح بین‌الملل با یک دید نگاه نمی‌شه به همه ما که به‌هیچ‌وجه به‌اصطلاح حتی یک دانه در اصل بمب اتم هم نداریم ولی آمریکا خودش بین هفت تا ده‌هزار و از اینطرف رژیم اشغالگر قدس بین 200 تا 250 کلاهک اتمی داره ما این‌جا می‌آئیم فتوای حضرت آقا رو داریم دقیقاً می بریم که بسیار به جا هست ولی اگر اینها آمدند استفاده کردند ما باید دستمان را ببریم بالا یا این‌که به‌اصطلاح ما هم یک پیش‌بینی بکنیم با این‌که ما قبول نداریم چنین سلاحی رو به‌هیچ‌وجه نداریم اما آیا باید دستمان را ببریم بالا؟ یعنی ما نباید به‌اصطلاح کاری بکنیم که یک حالت بازدارندگی در مقابل دشمن داشته باشیم؟ خب اگر این بازدارندگی رو نداشته نداشتیم تا الآن که بالاخره می‌آمدند و کاری می‌کردند که ما تسلیم بشیم پس این سلاحهای بازدارندگی هستش که می‌توانه جلوگیری بکنه از خیلی از تجاوزاتی که اینها می‌خواهند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6ead6c8e-37ba-4957-bf09-090f25780274"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات