728 x 90

اخبار اعتراضي,

اعتراض و اعتصاب اقشار مختلف در کرمانشاه، ماهیدشت، فاریاب، کامیاران و مرند

-

معدن فاریاب کرمان - آرشیو
معدن فاریاب کرمان - آرشیو
روز چهارشنبه 8مهر 94 اعتصاب و اعتراض اقشار مختلف در شهرهای مختلف میهن ادامه داشت. حقوق پرداخت نشده، اخراج از کار و اخاذیهای حکومتی مضمون مشترک اعتراضات مردمی است:
 
مرند - تجمع اعتراضی کارکنان کارخانه تبریز کف برای چندمین بار مقابل فرمانداری ویژه مرند
کارگران کارخانه تبریز کف در مرند بعد از ٢۴ماه برای تحقق وعده‌هایی که درباره مطالباتشان به آنها دادند اما عملی نشده روز چهارشنبه 8مهر 94 مقابل فرمانداری این شهر تجمع اعتراضی برگزار کردند. آنها اعلام کردند می‌خواهند با این تجمعات نشان دهند که وعده‌های داده شده به آنها جز سراب و دروغ چیز دیگری نیست و لذا دیگر دست از اعتراض بر نمی‌دارند تا مطالبات‌شان تأمین شود. کارگران به جان آمده تأکید کردند برای تحقق حقوقشان هر کاری لازم باشد انجام می‌دهند چون حق گرفتنی است و برای آن باید زحمت کشید.

فاریاب - دومین روز اعتصاب کارگران معدن کرومیت در فاریاب
روز چهارشنبه 8مهر94 کارگران معدن کرومیت در منطقه فاریاب استان کرمان در اعتراض به پرداخت نشدن به موقع حقوق دست به اعتصاب زده و برای دومین روز متوالی از رفتن به سرکار امتناع کردند. این معدن کرومیت در 6کیلومتری فاریاب واقع شده و مدیر معدن از بازنشستگان نیروهای سرکوبگر رژیم است.


ماهیدشت - تجمع اعتراضی کارگران اخراجی دامداری آپادانا
صبح روز چهارشنبه 8مهرماه 94 کارگران اخراجی دامداری آپادانا در شهرستان ماهیدشت در اعتراض به تعطیلی و اخراجشان تجمع اعتراضی کردند، صاحبان این مجتمع اعلام کرده‌اند که به‌دلیل پایین بودن نرخ خرید شیر و گرانی علوفه و سایر هزینه‌های نگهداری دامها از طرف دیگر قادر به ادامه کارنیستند.


کرمانشاه - تجمع اعتراضی پیمانکاران در محل شهرداری
صبح روز چهارشنبه 8مهر 94 پیمانکارانی که برای شهرداری کرمانشاه مشغول انجام پروژه‌های مختلف هستند در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات خودشان از طرف شهرداری رژیم در محل دفتر شهرداری کرمانشاه تجمع اعتراضی کردند.

کامیاران - تجمع اعتراضی گروهی از فروشندگان موبایل و لوازم خانگی در مقابل اداره مالیات رژیم
صبح روز چهارشنبه 8مهر 94 گروهی از صاحبان صنف فروش موبایل و لوازم خانگی در شهرستان کامیاران در اعتراض به اخاذی 45درصدی جریمه مالیات و عدم توانایی در پرداخت چنین مبلغی، در مقابل اداره مالیات واقع در خیابان معلم غربی تجمع اعتراضی کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/756d6fdb-8ea9-491c-b5e6-5a28b40e8ea9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات