728 x 90

اخبار يمن,اخبار خليج فارس,

وال استریت ژورنال: ائتلاف عربی حملات خود در یمن را شدت بخشیده است

-

ارتش ملی یمن
ارتش ملی یمن
روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی از تحولات یمن نوشت نیروهای نظامی ائتلاف کشورهای عربی به رهبری عربستان بر حملات خود علیه نیروهای حوثی مورد حمایت رژیم ایران افزوده‌اند. تعدادی از نیروهای هوادار عبد منصور هادی رئیس‌جمهور یمن در حال آموزش در یک پایگاه نظامی در العبر در 250 کیلومتری شهر مأرب هستند. این روزنامه اضافه کرد نیروهای وفادار به عبد منصور هادی بزرگترین تهاجم خود تا کنون را در استان مأرب شروع کرده‌اند.
در حالیکه نیروهای ائتلاف کشورهای عربی به رهبری عربستان در حال نزدیکتر شدن به صنعا پایتخت یمن هستند این نیروها در استان مأرب بر حملات خود علیه نیروهای حوثی که توسط رژیم ایران پشتیبانی می‌شوند شدت بخشیده‌اند و کنترل چندین تأسیساتی که قبلاً در تصرف حوثیها بود را در اختیار گرفته‌اند.
وال استریت ژورنال در گزارش خود اضافه کرد نیروهای ائتلاف در این جنگ شش ماهه بعد از تصرف شهر عدن در تعادل‌قوا دست بالا را پیدا کرده و حوثیها را از چندین استان جنوبی بیرون رانده‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a2edfed0-edd7-4460-8611-91914e4279ec"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات