728 x 90

اخبار اروپا,اخبار امريكا,

لورتا لینچ وزیر دادگستری آمریکا: فیفا ممکن است با اتهامات بیشتری مواجه شود

-

--
--
لورتا لینچ وزیر دادگستری آمریکا روز 23شهریور در ارتباط با دامنه تحقیقات علیه فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرد: تا کنون شواهد قابل ملاحظه‌ای جمع‌آوری شده است و مقامات فیفا ممکن است با اتهامات بیشتری مواجه شوند.
در این حال در سوئیس نیز همزمان تحقیقاتی جداگانه در مورد فرآیند انتخاب میزبانی جامهای جهانی ۲۰۱۸ روسیه و ۲۰۲۲ قطر شروع شد که اکنون منجر به توقیف چندین ملک واقع در کوه‌های آلپ شده است.
مایکل لابر، دادستان کل سوئیس ضمن اعلام این‌که مقامات قضایی این کشور، فیفا را در ارتباط با فروش حق پخش مسابقه‌های جام جهانی در ۲۰۱۰ و ۲۰۱۴، مورد تحقیق قرار خواهد داد گفت: ۱۱ ترابایت اطلاعات ذخیره شده کامپیوتری توقیف شده است که ’حتی سر سوزنی’ از کل شواهد موجود نیست.
لازم بیادآوری است که دادستانهای آمریکایی، در ماه مه ۲۰۱۵ چندین نفر از مقامهای فیفا را به اخاذی، کلاهبرداری و پولشویی شامل بیش از ۱۵۰ میلیون دلار طی ۲۴ سال متهم کردند و در پی آن تعدادی از این مقامات در دفاتر فیفا در زوریخ، سوئیس بازداشت شدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/63b30bcf-ed59-4529-8ac7-b87acecd28fe"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات