728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,مذاكرات هسته اي,

بیانیه پایانی خبرگان ارتجاع، تأکید بر نظارت استصوابی شورای نگهبان و بررسی توافق اتمی توسط مجلس ارتجاع

-

خبرگان ارتجاع
خبرگان ارتجاع
خبرگان ارتجاع روز چهارشنبه 11شهریور 94 در بیانیه پایانی اجلاس دو روزه خود رودرروی باند رفسنجانی ـ روحانی بر نظارت استصوابی شورای نگهبان تأکید کرد. در زمینه توافق اتمی نیز برخلاف سخنان آخوند روحانی، بر بررسی این توافق توسط مجلس ارتجاع تأکید ورزید. در بیانیه پایانی خبرگان ارتجاع آمده است: «ما ضمن تقدیر از تلاشهای همه‌ی دست‌اندرکاران امر انتخابات، از شورای محترم نگهبان می‌خواهیم که با اعمال نظارت استصوابی در راستای صیانت از شرع مقدس و قانون اساسی، در بررسی صلاحیتها دقت لازم را به‌عمل آورند».
خبرگان ارتجاع در بیاینه پایانی خود در مورد زهرخوران اتمی نیز اعلام کرد:
«با قدردانی از تلاشهای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای، از شورای عالی امنیت ملی و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی می‌‏خواهیم تا با حفظ وفاق ملی و دقت نظر در مفاد «برجام»، رعایت اصول قانون اساسی، خط قرمزهای نظام، رهنمودهای مقام معظم رهبری و مصالح عالیه کشور را سرلوحه‌ی کار خود قرار دهند تا علاوه بر حفظ دست‌آوردهای علمی و فن‌آوری صلح‌آمیز هسته‌ای، جلوی هر گونه فریبکاری، زیاده‌خواهی و سوء‌استفاده احتمالی از سوی آمریکا و هم‌پیمانانش گرفته شود».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f98a0c75-6e0f-406f-b147-d702b046800a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات