728 x 90

اخبار سوريه,اخبار خاورمیانه,

انهدام ساختمان اصلی تمرکز نظامیان اسد در حلب

-

انهدام ساختمان اصلی تمرکز نظامیان اسد در حلب
انهدام ساختمان اصلی تمرکز نظامیان اسد در حلب
رزمندگان سوریه در حلب، محل تجمع نظامیان اسد و شبه‌نظامیان لباس‌شخصی موسوم به شبیحه در محله جمعیت زهراء را منفجر کردند.
به گزارش تلویزیون اورینت رزمندگان بعد از روزها کار فشرده موفق شدند با حفر یک تونل در زیر ساختمان محل استقرار نیروهای اسد در حلب، مقادیر زیادی مواد منفجره را در انتهای تونل کار بگذارند و آن را منفجر کنند. در این عملیات تعداد زیادی از جنایتکاران اسد به هلاکت رسیدند.
رزمندگان گردان فجر از لشکر یکم طی دو ماه گذشته برای آن آماده‌سازی کرده بودند.  این ساختمان که بدار الایتام معروف است، مرکز اصلی نظامیان اسد و خط اول دفاعی آنها در منطقه غرب حلب است. پیشتر، رزمندگان ساختمان اطلاعات هوایی را در این منطقه منفجر کرده بودند. این چهارمین انفجاری است که رزمندگان انجام می‌دهند. آنان بعد از این انفجار قصد دارند به این منطقه تهاجم کنند و آن را از نظامیان اسد پاکسازی کنند. انفجار ساختمان تمامی منطقه را به لرزه درآورد و روحیه دشمن را در هم شکست. جنایتکاران اسد با آتشباری کور قصد دارند پیشروی رزمندگان را کند کرده یا به شکست بکشانند اما رزمندگان به چند نقطه در محله جمیعت زهراء نفوذ کرده‌اند و هم‌اکنون درگیریهای شدیدی در این محله ادامه دارد. فرماندهان رزمندگان گفتند برای انفجار ساختمان مزبور دهها تن مهمات و مواد انفجاری به زیر ساختمان و تونل زیر زمینی که حفر کرده بودند، منتقل کرده‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/be7430a8-7425-42e2-8528-ebf408e942d8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات