728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

پاسدار جعفری به آخوند روحانی حمله می‌کند، کیهان خامنه‌ای به آخوند روحانی گوشزد می‌کند

-

پاسدار محمدعلی جعفری
پاسدار محمدعلی جعفری
سخنرانی آخوند روحانی به سرعت به موضوع جدیدی در جنگ قدرت میان باندهای حکومتی تبدیل شد.
پاسدار جعفری سرکرده سپاه پاسداران گفت: برخی معتقدند رفتارهای ما باید در چارچوب اراده‌ی دشمن تنظیم شود و می‌گویند ما هر طوری که می‌خواهیم نمی‌توانیم حرف بزنیم و عمل کنیم؛ چون دیگران در مقابل ما واکنش نشان می‌دهند. این اولین آثار زیر سؤال بردن عزت نظام است که باید بر اساس این دیدگاه، رفتار خود را با عمل دشمن تنظیم کنیم! و به تعبیری صریح‌تر این یعنی آغاز فرسایش و عزت نظام.
وی در حمله به آخوند روحانی افزود: کسانی که می‌خواهند با این سخنان مغایر با اصول (نظام) و (سخنان خامنه‌ای)، روزنه‌های جدیدی را برای نفوذ بیگانگان در کشور بگشایند، بدانند هرگز اجازه‌ی رشد و پیاده‌سازی چنین تفکری را نخواهیم داد.
پاسدار جعفری حرفهای آخوند روحانی، در مورد شورای نگهبان ارتجاع را تضعیف این ارگان توصیف کرد و گفت: این‌گونه گویش‌ها که در آن تضعیف مثل شورای نگهبان را در پی دارد، خدشه به وحدت است.
 
کیهان خامنه‌ای با عنوان «کلید چرخید اما برای انتخابات» نوشت: در حالی‌که ماه‌ها تا برگزاری انتخابات مجلس وقت باقی است، رئیس‌جمهور وارد گود شد، برای شورای نگهبان تعیین تکلیف کرد و در اظهاراتی قابل تأمل گفت: دوره اول مجلس با نبود شورای نگهبان بهترین دوره بوده است!
کیهان خامنه‌ای به روحانی گوشزد کرد: بر اساس قانون اساسی اعلام نظر درباره صلاحیت نامزدها برعهده شورای نگهبان است و این نظارت نیز از نوع استصوابی است. تفسیر قانون اساسی نیز برعهده این ارگان است.
 
روزنامه سپاه پاسداران با تیتر درشت «دیگر هر حرفی نزنید» نوشت: اگر ‌چه معلوم نیست چه عوارضی از حرف زدن به وجود می‌آید، اما واقعاً شنیدن این «باور» و این «تزلزل» در نظام باورکردنی نیست... قبل از توافق تا مرز این‌که «آب خوردن ما به توافق بستگی دارد» پیش رفتیم و اکنون که توافق بین زمین و آسمان رهاست، روحانی از «حرف زدن» نگران است...
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d249def7-f7d1-42cd-a532-aa9ad432984b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات